Budka z pocałunkami cz4

Autor: AkFa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

zachwytu. Ciche kwilenie wyrywało się z jego przygryzionych ust.

Zaciekawiony, zafascynowany przesunął palcami od obojczyków po biodra kochanka. Ustami podążając tuż zaraz tym samym szlakiem.

– Och… Connor! Jeszcze! Mmmm….tak…

Connor czuł się wszechmocny. Zwłaszcza kiedy patrzył na żywy dowód tego jak wielki wpływa ma na ciało swojego kochanka. A przecież Cory do tej pory właściwie nie robił nic tylko dostarczał mu przyjemności. Czystej, krew buzującej, umysł wstrząsającej rozkoszy.

Z głośnym trzaskiem otwierając tubkę z żelem dostrzegł jak Cory drgnął. Nie dając mu czasu na obawy. Na stres. Wsunął się jeszcze głębiej między jego kuszące miękką skórą uda. Miał zamiar zbadać ustami i językiem, każdy zakamarek, ale w tym momencie był w stanie myśleć tylko o jednym.

Do środka, do środka, do środka… – Chciał być po jądra głęboko w ciele tego cudownego mężczyzny. Namiętność i pożądanie które żarzyło się coraz silniej między nimi było jak płomień pochłaniający wszystko na swojej drodze. Miał zamiar dać się spalić.

Lekko, zaskakująco drżącą dłonią naniósł kroplę zimnego żelu na ciasno zaciśnięty odbyt Cory'ego. Denerwował się bardziej niż sam mógł uwierzyć. Seks analny nie był dla niego absolutną nowością, przecież również kobiety go uprawiały. Jego własna ciekawość prowadziła go w latach młodości na różne ścieżki. Stresowało go jednak pragnienie zapewnienia swojemu partnerowi równie wiele rozkoszy jaką sam otrzymywał.

Wolno synchronizując pieszczotę z pocałunkami próbował zapanować nad sobą. Długie dotknięcia i lekkie tarcie. Nacisk… kuszący i maleńkie kółeczka. Tarł o wolno rozluźniający się krąg mięśni, modląc się o silną wolę.

Do środka… do środka… do środka…

Gorąco ciała Cory'ego było oszałamiające. Jego usta zachłanne i dłonie niezaspokojone. Uda drżące i co rusz zaciskające się na pasie Connora… wszystko to razem odzierało go z opanowania. Sam był zaskoczony kiedy jego palec bez szczególnego oporu wsunął się do środka. Jak w tańcu oba ich ciała zaczęły się poruszać szukając tarcia i przyjemności.

– Już… już… juuużż… Connor… błagam cię – jęczał Cory szamocą się na poduszce. W uszach mu szumiało, kark zdrętwiał od dreszczy przenikających każdą komórkę jego ciała. Myślał, że oszaleje jeśli to podniecenie nie minie. Jeśli ukochany go nie weźmie.

Connor nie potrafił zignorować tak cudownego błagania. Wsunął drugi palec lekko obracając nimi w rozpalonym, rozkosznie ciasnym wnętrzu Cory'ego.

– Och… ach… tak… tak… taaak… – Cory mocniej zacisnął uda na pasie Connora. Miał wrażenie, że umiera.

– Jeszcze tylko moment… – To była obietnica. Samolubna i egoistyczna, ale już nie potrafił się powstrzymać. Wyswobadzając się z kleszczowego uścisku ud kochanka, Connor wycisnął sporą ilość żelu na drgający w spazmach odbyt i wsunął trzeci palec.

Młodszy mężczyzna zesztywniał jęcząc z bólu i zaskoczenia. Connor jednak nie zamierzał mu pozwolić cierpieć. Schylił się i wziął do ust jego członek połykając tak dużo jak tylko mógł. Kaszląc spróbował ponownie.

Cory zaskoczony gładząc go po głowie i szepcząc słowa zachęty niepostrzeżenie się zrelaksował. Connor jednak nabrał ochoty, aby odpłacić za zniewalające pieszczoty, których był odbiorcą wcześniej. Łącząc pieszczotę wewnątrz z pocałunkami i ssaniem na zewnątrz zmienił Cory'ego w rozedrgany nerw.

Mężczyzna jęczał, wił się i błagał prężąc biodra. To wpychał członek niemal w gardło Connora, to nabijał się na jego pracowite palce. Majaczył ciągnąc go za włosy i szamotał się jak w gorączce.

Connor obawiał się, że sam jego widok. Jego pod

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AkFa
Użytkownik - AkFa

O sobie samym: Pisarka z zamiłowaniem do czytania. Piszę i publikuję opowiadania i ebooki, poświęcone związkom i miłości mężczyzn (M/M). Moje opowiadania można przeczytać m.in na moim blogu www.akfa-dreamlandpress.blogpsot.com. Moje ebooki można nabyć na http://wydaje.pl/ebooks/show/826/Ile-jest-prawdy-w-prawdzie Zapraszam także wszystkich bardzo serdecznie na moją stronę internetową www.myspaceintheworld.wordpress.com Opinie i komentarze zawsze bardzo serdecznie widziane Pozdrawiam
Ostatnio widziany: 2014-01-22 12:04:28