SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.
Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.
Korzystanie z interfejsu Przygotowywanie grafiki Dodawanie tekstu Stosowanie różnych typów animacji Maskowanie elementów obrazu Korzystanie z wbudowanych efektów Zarządzanie interakcją z użytkownikami Dodawanie dźwięku Zapisywanie i publikowanie projektów
Wydawnictwo: Helion
Data wydania: 2007-06-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 160
Biznes na miarę XXI wieku Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy? A może prowadzisz...
Siła slajdów Sprytne sposoby unikania błędów związanych z prowadzeniem prezentacji Tajemnice prawdziwych liderów świata wystąpień publicznych Esencja...
Chcę przeczytać,