Książka jest podsumowaniem badań autora, których początkowym założeniem było poszukiwanie możliwości wykorzystywania kreatywności jako nowego paradygmatu, a w konsekwencji umożliwiło opracowanie podstaw koncepcji nazwanej organizacją kreatywną. Jest ona niejako ewolucyjną następczynią organizacji uczącej się, zawierającą się w formule organizacji opartych na wiedzy.
W pracy zostały przedstawione następujące zagadnienia:
kreatywność,
kreatywność organizacji,
kreatywność organizacji a innowacje,
metafora organizacji kreatywnej,
model organizacji kreatywnej,
zarządzanie organizacją kreatywną.
Informacje dodatkowe o Organizacja kreatywna:
Wydawnictwo: PWN
Data wydania: 2009-09-07
Kategoria: Ekonomia
ISBN:
978-83-01-16011-1
Liczba stron: 116
Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Przeczytane:2010-06-02, Ocena: 5, Przeczytałam, Mam,