Wszystko przez telepatię. cz. III

Autor: oleczka31
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Autokar „polibudy”, momentami wlókł się   niemiłosiernie, a czasami całkiem ostro parł do przodu.  Nareszcie Czaplinek. Jeszcze dziś wypływamy z jeziora Drawsko.

Jest cudnie, piękne widoki, urokliwe zakątki, rzadkie ptaki, ślady bobrów.

  Nasz pierwszy biwak, rozkładamy namioty. Wiem, że zanim pójdziemy spać, muszę odbyć z Filipem dawno odkładaną rozmowę. Na samą myśl o niej czuję mrówki na drżących udach, ze strachu. Chwila ta nadejść musiała , no i nadeszła. Zapadł już zmrok, kiedy usiadłam u wejścia do namiotu i zawołałam Filipa, prosząc , aby usiadł obok.

- Muszę ci coś ważnego powiedzieć – zaczęłam nieśmiało. – Widzisz, do tej pory nie współżyliśmy ze sobą, bo wymyślałam różne wymówki. Prawda  jest trochę inna.

- Okłamywałaś mnie?

- Ze strachu, nie wiedziałam, jak zareagujesz…

- Czy teraz dowiem się jaka jest prawda ?

- Tak. Jestem dziewicą. Chciałam, aby ten „pierwszy raz” był z kimś kogo kocham, kto mnie kocha, no i abym była na to gotowa… - Rozumiesz mnie?

- Sądziłaś, że wcześniej tego nie zrozumiem? – Przecież przez cały czas cierpliwie czekam na twoją decyzję!

- Musiałam być pewna.

- A teraz jesteś?

- Tak. Jestem. Wszystko teraz  zależy od nas samych, to my budujemy naszą przyszłość.

- Chciałabyś aby „to” stało się dzisiejszej nocy?

- Trochę się boję, ale pragnę tego.

- Nie bój się, będę bardzo delikatny.

 

Przytuliliśmy się do siebie, spojrzeliśmy w niebo, była pełnia. Gwiazdy na ciemnogranatowym niebie mrugały do nas zalotnie…  

 

 

 

         cdn.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
oleczka31
Użytkownik - oleczka31

O sobie samym: Jestem byłą nauczycielką, kocham wiersze - choć piszę tylko do szuflady.
Ostatnio widziany: 2015-01-11 12:32:32