Szanuj matkę, póki żyje, póki matki serce bije.

Autor: Shatti
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Olka, nie możesz się tak denerwować na mamę, bo ona ma powody, żeby oszczędzać - powiedziała Patrycja, najlepsza przyjaciółka Oli.

- O czym ty mówisz? - Zapytała podejrzliwie dziewczyna.

- No.. O matko! Już tak późno?! Muszę lecieć, bo się spóźnię na lekcję - krzyknęła Patrycja i pobiegła pod salę od niemieckiego.

- Ale ona dobrze się czuje, prawda? - Zapytał Mariusz.

- A co?

- Bo jej klasa ma teraz chemię.

Oboje zaczęli się śmiać i poszli poprawić błąd przyjaciółki.

***

Kiedy Ola wyszła z klasy nagle zadzwonił jej telefon. Zdenerwowała się, bo mogła go podłączyć do ładowarki i bała się, że rozładuje się.

- Halo? - Odebrała. - Kto mówi?

- Aleksandra Rodzynka? - Zapytał męski głos.

- Tak. A kto mówi?

- Mąż Jeliery Pawłownej.

- A kto to jest?

- Nieważne, ale żona prosiła, żebym pani przekazał, że pani mama...

- Wyłączyła telefon?

- Nie. Ona leży w szpitalu. Ma połamane obie ręce i jedną nogę. Prawdopodobnie ma jeszcze wstrząs mózgu. Potrącił ją pijany kierowca...

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Shatti
Użytkownik - Shatti

O sobie samym: Napisz, a się dowiesz? Oczywiście pod warunkiem, że mnie zainteresujesz. Przyjaciele twierdzą, że jestem wierna i lojalna, zabawna, dziwna, ciekawa. ~ ♥ desu.
Ostatnio widziany: 2020-01-01 14:46:31