Sympatyczny krąg
- Nie no super, rozpiera mnie duma. - dodał asystent - A teraz przepisz ten adres do formularza.
- No i właśnie udało Ci się wypełnić cały formularz. Teraz naciśnij przycisk "zarejestruj" i gotowe. - powiedział chochlik.
Wróżka wcisnęła piórem niewielki przycisk pod formularzem. Strona zamigotała i pojawił się komunikat o poprawnej rejestracji.
- No teraz nie pozostaje ci nic innego niż poczekać na posłańca z potwierdzeniem rejestracji. - powiedział.
- A kiedy on przyjdzie?
- Powinien pojawić się w ciągu paru godzin. Potem wystarczy, że wejdziesz na stronę podasz swój nick i hasło i już będziesz mogła korzystać z "Sympatycznego Kręgu" i poznawać nowych znajomych.
- A jakie będzie hasło? - zapytał zaniepokojona wróżka.
- Nie mam pojęcia - chochlik rozłożył ręce - ale posłaniec na pewno będzie wiedział. Na mnie już pora. Muszę znikać inni też potrzebują mojej pomocy.
- No to znikaj - powiedziała wróżka, nawet nie zastanawiając się na tym, że wypadało by podziękować.
- Żegnam - powiedział asystent i zniknął tak szybko jak się pojawił.
Po kilku chwilach nad księgą pojawiła się niewielka błękitna chmurka.
- Masz jedną nieprzeczytaną wiadomość - powiedziała chmurka.
- Pokaż wiadomość - powiedziała wróżka.
Na stronach magicznej księgi pojawiła się wiadomość. Było to potwierdzenie rejestracji w Sympatycznym Kręgu od nadawcy noreply-malpa-sympatyczny.krag.
- Noreply??? - wróżka zawiesiła się na chwilę. Widać było, że stara się intensywnie myśleć. - Ciekawe kto to jest?
- Nieważne, sprawdźmy co napisał? - powiedziała sama do siebie.
Przesyłka zawierała krótkie podziękowanie za rejestrację i dane potrzebne do korzystanie ze strony: nick i hasło.
Maya pośpiesznie wywołała stronę i korzystając ze swojego nicka i hasła udało jej się zalogować na stronę.
Prawie natychmiast na jej twarzy pojawiły się wypieki. Zapominając o całym świecie rzuciła się w wir wertowania strony w poszukiwaniu tego jedynego, księcia z bajki, który na białym rumaku miałby do niej przyjechać i spełniać jej najskrytsze marzenia i fantazje.