Staruszkowie

Autor: Poirot94
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Nie uwierzysz co się stało Lucas!

Pan Williams miał inne zdanie na ten temat, ale zaproponował:

-Może usiądziemy?

-Nie, nikt nie może mnie widzieć. Wpadłam tylko przekazać ci niezwykle cenną informację-Zapiszczała.- Pamiętasz jeszcze Panią Dolores Evans?

-Oczywiście! Jak mógłbym zapomnieć. Mieszkała tu prawie pięć lat.- Williams bardzo lubił Dolores. Właściwie była to jedyna normalna kobieta, jaką spotkał w życiu.

-Więc chyba ucieszy cię informacja, że ona…- zapiszczała przeraźliwie i tupnęła nogą poczym szybko dodała-wraca tutaj i będzie mieszkać w naszym miasteczku.- Kolejny przeraźliwy pisk wydarł się z gardła Pani Warens.

Twarz starej damy przybrała purpurowy odcień co wzbudziło uzasadnione obawy u Pana Williamsa

-Dobrze się czujesz?- Zapytał.

-Tak… Właściwie tak, to wszystko przez tą cholerną pogodę i do tego chyba znowu zapomniałam zażyć  pigułki. Czy mogę prosić o szklankę wody?- Zapytała z rezygnacją rzucając się na fotel.

-Oczywiście, już, zaraz… Georg! Przynieś wodę, tylko szybko!

Po chwili do pokoju wszedł lokaj niosąc szklankę wody na srebrnej tacce. Kora jednym haustem opróżniła zawartość naczynia poczym podziękowała Gorgowi i powiedziała:

-Chyba lepiej żebym zmusiła się do połknięcia tabletek. Nieprawdaż?

-Oczywiście! Lepiej późno niż wcale, ale proszę cię pilnuj się bo gdybyś zasłabła na ulicy, albo w ogrodzie…

-Masz rację, masz rację. Ale to wszystko nie jest takie proste. Dzisiaj rano na przykład przeczytałam, że od tego mojego leku na nerwicę można się uzależnić. Wyobrażasz to sobie?

-Jestem więcej niż pewien, że doktor Riedlie nie przepisał by ci czegoś co mogłoby ci zaszkodzić. Poza tym przestań już gdybać i łykaj wszystko co ci każą, a na pewno będziesz się lepiej czuła.

-A ty „łykasz wszystko co ci dają”?- Zapytała z niedowierzaniem.

-Ależ oczywiście. I jak wiesz cieszę się bardzo dobrym zdrowiem.

Tego argumentu nie mogła odeprzeć. Kto jak kto, ale Pan Williams miał naprawdę „końskie zdrowie”

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Poirot94
Użytkownik - Poirot94

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-09-27 15:19:38