Sms-owe psikusy

Autor: eklerek123
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

  - Ledwo nadążyłem wstukiwać – powiedział Dominik, ocierając dłonią czoło. – Ty to chyba na jakiego poetę byłbyś zdatny.

  - Pewne zadatki się ma, i owszem…

  - No, a teraz to Piotrek pewnie chałupę w powietrze wysadzi. Albo już wysadził… - Naraz w pokoju rozległ się dzwonek telefonu „x”. – Ty, to Piotrek, szybko odpisał… Ha, sam zobacz!

 

Masz ten numer do Dżekusia,

bo mnie zaraz ******* trafi?!  

 

  - To co robimy? – zapytał i zasugerował: - Ja bym kuł żelazo póki gorące, ale Piotrek zdaje się być już lekko podenerwowanym…

  - Właśnie – przyświadczyłem – ale ujawniać się jeszcze nie musimy.

  - Ty, bo Piotrek naprawdę chałupę w powietrze wysadzi…

  - Nie wysadzi. Napisz do niego coś w tym stylu: „Widzę, że jesteś niezbyt skory do rozmowy, wnioskuję więc, iż dziewczyny są po prostu nie w twoim typie. Winszuję tedy odznaczenia NAJWIĘKSZEGO PEDAŁA ROKU”.

  - Ha, ha, to jest naprawdę dobre, tyle że… no, troszkę za mocne. Wymyśl coś innego.

  - E tam – machnąłem ręką – to lepiej już nic do Piotrka nie wysyłać.

  - A co niby będziemy robić?

  - Bo ja wiem… ale chyba najlepiej robi się jajca z jajcarzy.

  - Co masz na myśli?

  - Dżekusia, przecie on w sam raz do takich zabaw. Nie obrazi się, a i może coś zabawnego od siebie dołoży.

  - To co mu napiszemy?

  - To samo, co i Piotrkowi. Tylko przy tym pierwszym sms-ie dodaj nieznajoma i cześć zmień na hej.

  Dominik obrócił komórkę w dłoni, wstukał co miał wstukać i oznajmił:

  - Zrobione. Ups… hej napisałem przez ce-ha.

  - A tam, i tak się nie kapnie. W końcu z ortografią u niego krucho…

  - Hmm… A z czym nie jest u niego krucho, powiedz?

  - Z płataniem figli – rzuciłem bez namysłu.

  - Chyba, że…

  Na odpowiedź Dżekusia nie przyszło nam długo czekać. Ot, raptem z minutę…

 

Słucham cię, o moja Julio,

gdzie chcesz się spotkać?

Tylko nie mów, że u mnie.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
eklerek123
Użytkownik - eklerek123

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2011-01-11 18:41:57