Rada mądrej sąsiadki : sposób na biznes i nie tylko.

Autor: Eulalia
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Ostatnia, czwarta rubryka, jest najbardziej osobista. Odpowiadamy w niej na pytanie: z czego J A mogę zrobić biznes i pieniądze? Wykreślamy wszystko to, co się nie nadaje na poważne potraktowanie jako możliwość biznesową dla nas w czasie obecnym.
A potem - do R O B OT Y.

Co daje nam taki przegląd własnych możliwości?
1. Szansę na pracę.
2. Świadomość własnych dużych możliwości.
3. Poczucie własnej wartości i przydatności.
4. Możliwość realizowania dawnych marzeń
5. Zarabianie pieniędzy i... można wymieniać jeszcze wiele punktów.
A praca, którą wykonacie przy wypełnianiu tej tabeli, na pewno przyniesie dużo korzyści a jeszcze więcej wruszeń z przypominania przeszłości.

Przez chwilę siedziałyśmy cicho a sąsiadka patrzyła na nas z życzliwym uśmiechem. Po chwili zapytała:
- No i co przemówił do was ten sposób?
- O tak, tylko ma pani jakąś kartkę, to sobie zapiszemy te rubryki i już idziemy.
Przy drzwiach sasiadka dodała:
- Od tamtego czasu minęły trzy lata. Jak wiecie mam własna firmę, robię to co lubię i powodzi mi się dobrze. Na dokładkę wam powiem, że ja też bardzo się zmieniłam na korzyść. Jestem bardziej pewna siebie i już nie boję się o przyszłość. Wam powinno też się udać. Powodzenia.

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Eulalia
Użytkownik - Eulalia

O sobie samym: Po prostu jestem. Lubię myśli przelewać na papier, cieszyć się życiem, przytulać do drzew i nie tylko.
Ostatnio widziany: 2013-05-26 10:33:08