Psychologia, czyli fałszywa magia niedomówień
Większość chorób cywilizacyjnych powstaje w wyniku tego typu relacji gdzie człowiek zostaje nastawiony przeciwko człowiekowi. Psychologia i jej mętne relacje z pacjentem (jako osobnikiem) są podwaliną dalszego pogłębiania się choroby gdyż zamiast przeciwdziałać wyobcowaniu zagłębiamy pacjenta w schematy szarości, deprawacji i własnych czarnych myśli.
Myślenie o problemie, który już w przyszłości został przez nas rozwiązany pogłębia tylko chorobę znieczuloną lekami…Nie możemy wyjść z koła choroby, ponieważ nie dążymy do jej zakończenia i rozwiązania problemu tylko żyjemy nim aż do obłędu… Z tego żyje psychologia i farmaceutyka uzależniając nas od siebie.
Każdą nawet wymyśloną przez nas samych chorobę możemy rozwinąć i doprowadzić do stadium przeobrażenia w chorobę psychiczną a nawet przerzutów jej objawów do sfery fizycznej – samo sugestia… Tak działa wpajanie pacjentowi problemów do rozważania – zamiast pokazać pacjentowi skuteczną drogę do ich jak najszybszego rozwiązania…Wydaje się,że jest w tym więcej szkody dla samego pacjenta niż dobrych stron relacji pacjent – lekarz (człowiek – człowiek)!
Psychologia tak jak fizyka, matematyka, chemia, astrologia, medycyna… pochodzą od mistycznych nauk, z których czerpią całymi garściami pomijając aspekt duchowy, człowieczy- głębszy. Zamieniliśmy misterne obrzędy, relacje między ludzkie w zamknięte dziedziny nauki niedostępnej dla szerokiej masy ludzi łaknących niegdyś wiedzy prawdziwej. Zamieniliśmy białą magię płynąca z duszy w zwierzęcy pęd ku poznaniu kosztem strat, manipulacji i ofiar (czarna magia).
Budujemy szarość na chaosie, zamykamy jednostki w zamkniętych kolektywach wzajemnej nienawiści, zazdrości, idziemy do przodu kosztem innych w imię pieniądza zabijając na raty człowieczeństwo i duszę. Bawimy się innymi kosztem siebie, manipulacji swoim wnętrzem, budujemy schematy zachowań, cechujemy się płytkością relacji opartych na popędach i zaspokajaniu swojej próżności i ambicji, zatapiamy się w nałogach nie patrząc na jutro…
I na piękno swojego umysłu i duszy …
Quo Vadis człowieku, Quo Vadis….
dydymus
Wiecej: http://www.eioba.pl/a139390/psychologia_czyli_fa_szywa_magia_niedom_wie#ixzz1BfwIZKUT