Pomyłka

Autor: tsirhc
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

     Pieprzymy się. Dziewczyna jęczy jak żadna inna którą do tej pory spotkałem. Boję się, że ten spod szesnastki nas usłyszy. Rucham ją, a ona drapie moje plecy. Drapie do krwi.

     Nagle drzwi się otwierają. No jasne zapomniałem je zamknąć na klucz. Jednak nie przestaję. Nagle czuję uderzenie laski na plecach. Jakiś obleśny staruch i równie obleśny grubas gapią się na mnie. Staruch mnie bije.

     -Więc tu się kurwisz! Nie tak miało być. Złaź z niej.- mówi staruch.

     -Dajże skończyć.- proszę i pieprzę ją dalej, mimo, że próbuje mnie odpychać.

     Spoglądam na grubasa. Idzie w stronę butelki po wódce. Ciągle go obserwuję. Chwyta ją i pochodzi do mnie. Nagle uderza mnie nią w łepetynę. Staczam się z brunetki na ziemię i dostaję parę razy laską. Tracę przytomność.

     Budzę się po paru godzinach w pustym pokoju z otwartymi drzwiami. Moja walizka zniknęła. Nie mam pieniędzy, ale prawie przeleciałem piękną kobietę.

     „Ach muszę częściej odwiedzać ten motel” myślę waląc konia.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
tsirhc
Użytkownik - tsirhc

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2011-09-09 16:57:14