Polski dziennikarz, czyli polityczna dziwka władzy
Zabawa w wolność, wchodzenie w d..., Chowanie głowy w piasek to nie są najlepsze rozwiązania ani dla mediów prywatnych, publicznych ani dla portali dziennikarstwa obywatelskiego !
Mam nadzieje jako piszący i czytający ze cenzura w polskich mediach upadanie a praktyka przynależności politycznej do partii posiadających władze skończy się... Przecież partie mogłyby, jeśli tylko by zechciały tworzyć własne tuby propagandowe, własne kanały telewizyjne na wzór północno koreańskich stacji propagandowych... (J Jaki poziom Polityki taki poziom stacji…)
Wojna polski stacji politycznych mogłaby być ciekawa: 24 godzinne polowanie na członków innych opcji politycznych połączone z programami realisty show mogłyby bić rekordy popularności... Publiczne lincze, palenie książek, krzyży a nawet ludzi stałoby się codziennymi wydarzeniem dnia dla wielu partii i ich kanałów telewizyjnych...
Panowie politycy czas się wsiąść za siebie, politykę i państwo… a od medialnego świata wara wam, bo niszczycie sami to, co chcieliście stworzyć 20 lat temu!
Dość cenzury, dość wykorzystywania telewizji, radia, prasy i dziennikarzy do swoich celów…Dość gadania o niczym, dość mizdrzenia się i teatrów komisyjnych…
Jeśli słowa narodu są dla was niczym, może naród powinien wam dać kopa w d… na dowidzenia?! Tak, tak te słowa są do was, do wszystkich pseudo politycznych partii w Polsce…Mamy was dość…Pamiętajcie cierpliwy naród daje a niecierpliwy naród odbiera…
Wojciech dydymus Dydymski