OGRODNICZKA
I cud . Cuda nad Cuda. Jaki tylko może zdarzyć się w bajce. Nagle z wnętrza telewizora ktoś zapukał. Dźwięk się rozniósł po komnacie .Ogrodniczką wstrząsnęło. Az zamarła .
Przestraszona z niedowierzaniem zerknęła na ekran : A tu Mrówka Poligamka patrzy na Nią swoimi wielkimi wielosoczewkowymi oczkami .Patrzy i zalotnie mruga .
- Nie nie, to nie możlwie, to sen,. Cholera co ja piłam? – powiedziała do siebie Ogrodniczka
Mrówka Poligamka Kołomyjka odezwała się . Ogrodniczko , Ogrodniczko nie wiesz jak zakolomyjkować dwóch królewiczów naraz? Biedactwo moje .Udzielę ci kilku wskazówek. Ogrodniczka jak zaczarowana słuchała.
A Kołomyjka rozsiadła się za ekranem na liściu paprotnika , podparła plecy sosnową igiełką i zaczęła wykład.
„ Musisz koniecznie nauczyć się dbać o swoje bezpieczeństwo i własny interes. Dwóch Królewiczów to żadne kłopot. Ja działałam z kilkoma Mrówami naraz i pierwszy Mrów nie dowiedział się o drugim Mrowie ,a trzeci Mrów o pierwszym Mrowie.
Gdy tylko zauważysz ,że jaki Królewicz będzie miał podejrzenia lub zacznie dopytywać się Ciebie Ogrodniczko o jakieś rzeczy a Ty wiesz ,że to może być gwoździk do twojej trumienki i zaśniesz na wiele tak jak bidulka Śpiąca Królewna zastosuj poniższe sposoby.
Więc słuchaj Ogrodniczko uważnie.
Jak skutecznie ściemniać:
Pierwszą zasadą w sztuce ściemy jest wewnętrzne opanowanie. Jeżeli nie chcesz wzbudzać podejrzeń, musisz postarać się o zachowanie wszelkich pozorów spokoju. Nie może Ci drżeć głos, musisz zapanować nad poceniem się rąk czy jąkaniem. Ewentualne zmieszanie najlepiej pokryj czarującym uśmiechem i lekkim pocałunkiem w usta.
Ściemniaj prosto w oczy i panuj nad gestykulacją. Tym, co może Cię zdradzić jest na pewno spojrzenie. Kiedy ściemniamy , mamy tendencję do patrzenia wysoko w prawo, ponieważ wykorzystujemy wtedy twórcze myślenie, za które odpowiedzialna jest prawa półkula. Dlatego musisz kontrolować ten odruch, a także nie uciekaj wzrokiem od partnera. Co ciekawe, objawem konfabulowania jest również pocieranie palcem nosa i dotykanie twarzy rękoma, zwłaszcza okolic oczu. Są to zatem gesty, na jakie musisz uważać Ogrodniczko