Love in the saddle 9

Autor: InezStanley
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 1

- Nie!!- krzyknęłam i mocniej zacisnęłam swoją dłoń na dłoni Jamesa. Wpatrywałam się w niego ze łzami w oczach, a moim ciałem targały takie sprzeczne emocje: gniew , rozpacz, strach, obrzydzenie i przede wszystkim wściekłość. -A w mojej głowie pojawiły się obrazy z tamtej imprezy, jego obleśny dotyk na mojej skórze, jego śmierdzący oddech i to jak mnie bił . – Znów dostałam ataku paniki. Dlaczego ten cholerny koszmar wraca. Przecież ja się już z tym pogodziłam. Zaczęłam szybciej oddychać, oczy zaszły mgłą, a uszy zatykać, nic nie słyszałam. Szybko się skuliłam na siedzeniu, próbując opanować atak i dojść do siebie. - Boże, a jednak on wyszedł wcześniej z więzienia.- Ale co on chciał od mojego brata? Czyżby szukał mnie? Czego on chciał ode mnie po tylu latach?- On mi urządził piekło, skrzywdził mnie. A teraz co, przyjechał błagać mnie o przebaczenia. Drań. Sukinsyn. Jedyny bodziec jaki do mnie docierał to dotyk. Nawet się nie zorientowałam, kiedy James odpiął mój pas i posadził mnie na swoich kolana i tulił do siebie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
InezStanley
Użytkownik - InezStanley

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-06-15 17:21:13