kobieta idealna cz. 2

Autor: darusia
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

     

            I tak sobie żyliśmy w zgodzie. Ja wychodziłem do pracy, a po powrocie czekał na mnie obiad idealnie doprawiony z perfekcyjnie dobranymi składnikami, ulubione wino i pachnące mieszkanie. Wszystko było wysprzątane. Jej kosmetyki nie zajmowały miejsca na żadnej mojej półce, nie pojawiły się też nowe szafy ani nie zabrakło miejsca w schowku na buty. Na moich kartach kredytowych nigdy nie powiększał się dług, mimo, że zostawiałem je jej aby miała za co robić zakupy. Rachunki za prąd, gaz, telefon, telewizję i Internet były płacone w terminie, nie nękali mnie nawet telefoniści z banków, biur podróży i inni reprezentanci akcji promocyjnych. W lodówce wciąż czekało schłodzone piwo, a barek pełen był markowych alkoholi i ciasteczek. Zawsze świeżych i zawsze pełne paczki.

            Poza tym nigdy nie boli jej głowa. Za każdym razem gdy mówiłem, że chcę się pieprzyć, ona wskakiwała do łóżka w seksownej bieliźnie. Staniczek, majteczki, podwiązki, kokardki, gumeczki, nie wiedziałem nie raz jak się zabrać za rozbieranie jej. Nigdy nie nosiła spodni. Spódniczki, dłuższe, krótsze - zawsze odsłaniała kolana. Piękne kolana. Pięknie się pierdoliła, udostępniała wszystkie dziurki, czyściutkie i gotowe. Skóra wciąż była gładka, równomiernie biała, bez różowych plamek. Mogłem całować całe jej ciało i robiłem to z niemałą dokładnością. Każdy fragmencik, każdy kawalątek, całowałem, dotykałem, uczyłem się na pamięć i nie znalazłem nic, co mogłoby ją skompromitować. Ani pół rozstępu nawet!

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
darusia
Użytkownik - darusia

O sobie samym: „Cała forsa idzie do kieszeni prawników, lekarzy i hydraulików. Pisarze? Pisarze głodują. Pisarze popełniają samobójstwo. Pisarze popadają w obłęd.” pisze prozę. kryzys twórczy. więc piszę wiersze. Tobie.
Ostatnio widziany: 2010-06-17 08:47:09