INDECT - totalna inwigilacja faktem - Polska krajem pilotażowym
System sam rozpoznaje sytuacje będące potencjalnym zagrożeniem i zgłasza żądanie interwencji odpowiednich służb… Powiedz lub napisz: „Alkaida” i bądź ewentualnym działaczem ruchów anty globalnych a staniesz się terrorystą, którego można zabić bez jakichkolwiek tłumaczeń i protestów ze strony opinii publicznej!
Projektem zarządza w Polsce dr. Mikołaj Leszczuk, który wydaje się być marionetką w rękach specjalistów od prania mózgu – EU. Unia Europejska, która zleciła te prace stronie polskiej wybrała też Polskę jako kraj pilotażowy nowego projektu inwigilacji społecznej. (Niskie koszty i małe zainteresowanie opinii publicznej poprzez manipulacje rządowe i finansowe)…
System według dr. Leszczuka reaguje na krzyk, podniecony lub podniesiony ton wypowiedzi, uciekające osoby, pozostawione samotnie paczki, noże, pistolety, kije bejsbolowe …
Jednak nie wspomniał o dyrektywie za pomocą, której system może być przejęty przez administrację w Brukseli w przypadkach wyższej konieczności tj: rozruchów (anty rządowych, anty systemowych…), protestów, rozruchów społecznych i buntów …
System służy również i dobrym celom - jak niwelacja przestępstw?!
Bzdura, system testowany w Polsce przez służby specjalne służył od początku tylko inwigilacji politycznej! Mógłby się przyczynić do niwelacji zjawisk takich jak patologie, manipulacja środowiskowa, pedofilia…poprzez inwigilowanie zachowań ludzi na chatach, forach, ulicach, szkołach … Mógłby … wychwytywać niecenzuralne materiały, poskromić kidnaping i mobing jednak służy tylko celem kontroli obywatelskiej i manipulacji politycznej…
System, który sam analizuje zagrożenia, może zostać zaprogramowany na dowolny cel: może tropić polityków, ruchy anty globalne, … ale może również zostać zaprogramowany na śledzenie dowolnej grupy społecznej w tym palaczy, ludzi otyłych… Kogokolwiek, gdziekolwiek…
Straszna broń w rękach jeszcze straszniejszej grupy ludzi!
Pan, Tusk mówił coś,że jego rząd brzydzi się cenzurą i inwigilacją, ale jak inaczej może mówić osoba powiązana z grupą Bildenberga… Przypomnę tylko, że to za sprawą obecnego rządu możemy cieszyć się produktami zmodyfikowanymi genetycznie oraz super dodatkami wzbogacającymi naszą dietę, (aspartam, fluor, opryski chemiczne zawierające ludzką krew, rtęć, odpady radioaktywne – wszystko to spada na naszą glebę i ujęcia wody pitnej…).Jeśli ktoś nie wierzy proszę pobrać próbki opadów - smug chemicznych i oddać do niezależnej ekspertyzy chemicznej!
To właśnie rządom ostatnich 20 lat możemy podziękować za wzrost bezpłodności czy raka… Nasze wschodnie tereny mogłyby wyżywić cała Polskę. Dostarczać nam doskonałej jakości plony pozbawione modyfikacji genetycznej pomimo to wolimy słuchać dyrektyw unijnych…
Już za to płacimy swoim zdrowiem, ale przypłacimy to życiem naszych dzieci!
Grupa Anonimowi (powiązana z WikiLeaks) przejęła plany budowy systemu INDECT, które posłużą do jego unieruchomieniu w momencie zagrożenia dla wolności słowa i wolności obywatelskiej…
Według słów Pana Szymielewicza: „Niezależnie od tego, czy ktoś jest przestępcą czy nie, będzie profilowany! Nie chodzi o to,że obraz pojawia się na monitorze, ale o stworzenia wrażenia, że każdy nasz ruch jest lub może być obserwowany, a zatem musimy się kontrolować” -podkreśla. Co oznacza,że każdy z nas tak jak miało to miejsce w projekcie B.E.A.S.T będzie posiadał swój osobisty numer inwentaryzacyjny! Hodowla ludzi na skalę globalną staje się faktem …