INDECT - totalna inwigilacja faktem - Polska krajem pilotażowym
A teraz kilka słów dla tych, którzy chcieli wkopać mnie w ziemię za informację, iż nowy dowód osobisty pozbawi nas praw obywatelskich! System INDECT potrafi lokalizować nas za pomocą systemu AR (rozszerzona rzeczywistość). AR za pomocą znaczników wysyłanych przez chip nowego dowodu osobistego (dotyczy to dokumentów ID wydanych również w USA i Hiszpanii) lokalizuje i inwigiluje…
Oznacza to, że kiedy kamera monitoringu miejskiego skieruje na nas swoje oko nawet przed analizą rysów twarzy pokaże się przy naszej osobie pełne dosje związane z dowodem osobistym, urzędem skarbowym, długami, zdrowiem, stanem konta…
Zastanówmy się czy demokracja to nie ewolucja faszyzmu wzbogaconego szczyptom socjalizmu i dużą dawką kapitalizmu…
Możecie nie wierzyć prawdzie, ale prawda dotyka was codziennie zubożając wasze życie osobiste i finansowe… Swoją obojętnością nie dotykacie rządu, ale samych siebie…
Potraktujcie Matrixa jako film dokumentalny i alegorię dzisiejszych czasów, bo z SF nie ma on nic wspólnego… Jest to twarda brutalna rzeczywistość, której celem jest kontrola wszystkich żywych istot… W tym i Ciebie drogi czytelniku!
Dydymus
P.s Zapraszam do odwiedzania profilu Ligi Świata na Facebook-u
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002191557110
Wiecej: http://www.eioba.pl/a/3398/indect-totalna-inwigilacja-faktem-polska-krajem-pilotazowym#ixzz1Hd7Suy5Y