Historia jej miłości. cz I

Autor: Zwykla01
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Chłopak był już dorosły, był 21 letnim mężczyzną, który obrał już pewien kierunek w swoim życiu. Wiedział kim chce być i dążył do tego. Chłopak był zdrowy , w grupie pomagał takim jak ona.

   Ich pierwsze spotkanie było zwyczajne. Dziewczyna z początku nie zauważyła  nowych członków grupy . Zajęła się rozmową ze swoim przyjaciółmi. W pewnym momencie usłyszała  przywitanie, skierowane do niej cześć. Odwróciła się i spostrzegła Jego. Wtedy jeszcze nic o nim niewiedziała.  Kim jest i kim za jakiś  czas stanie się dla niej. Po przywitaniu zapytał ją o imię. Dziewczyna odpowiedziała, pytając o to samo lecz nie z ciekawości ,a z naturalnej kolei rozmowy o takim charakterze. Nie była zaangażowana w tą rozmowę, rozmawiała od nie chcenia.Czuła poddenerwowanie . Nie umiała jednak określić dlaczego Chłopak ją drażni. Przecież widziała go pierwszy raz w życiu, zamieniła z nim zaledwie kilka słów, a już ją denerwował choć nie dał jej żadnego powodu by się na niego wkurzać, nie było realnej i namacalnej przyczyny  emocji która pojawiła się w dziewczynie. Potem dowiedziała się kim jest i czym chce zająć się w życiu. Był przeznaczony dla Boga....Tak wyglądało ich pierwsze spotkanie, ich pierwsza rozmowa, bez fajerwerków, bez efektów specjalnych. Krótka zwięzła rozmowa, wymiana podstawowych informacji. Nie zrobił na niej dobrego wrażenia wręcz przeciwnie . Tym bardziej była zszokowana tym co tamten moment rozpoczął, tym co wkrótce miało wydarzyć się w jej życiu ...

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zwykla01
Użytkownik - Zwykla01

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-02-25 21:35:16