Budka z pocałunkami cz2

Autor: AkFa
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

rżał. – Było super, ale już możesz iść.

– Nienawidzę cię za to! – wypalił Connor wciskając zaciśnięte dłonie w kieszenie. Rozczarowany sobą i wkurzony na własny wybuch, latami wyćwiczonym już odruchem, zmienił twarz w obojętną znudzoną maskę. Przecież nie mógł rzucić się na niego z pięściami, bo byłby to szczyt hipokryzji. Musiał stąd wyjść, aby zmusić swój zbuntowany mózg do współpracy.

– Więc jesteśmy kwita… – Cory otworzył drzwi wejściowe przed rozdygotanym, rozchełstanym mężczyzną, ledwo dając radę do nich podejść na gumowych nogach. – Nawet nie wiesz, jak mi dobrze z tą świadomością.

Praktycznie wypchnął swojego kochanka za drzwi, zamykając je za nim stanowczo. Z trudem powstrzymał się przed nasłuchiwaniem czy Connor odszedł. Jak sparaliżowany stał nie mogąc zmobilizować choćby jednej racjonalnej myśli, za to z ledwością tłumiąc dewastującą potrzebę, aby płakać.

Nie wiedział czy tym razem nie wpełznie pod kołdrę, udając że nie istnieje. W duszy nie wierzył jednak, aby istniała dla niego droga ucieczki przed tym człowiekiem.

CDN…

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AkFa
Użytkownik - AkFa

O sobie samym: Pisarka z zamiłowaniem do czytania. Piszę i publikuję opowiadania i ebooki, poświęcone związkom i miłości mężczyzn (M/M). Moje opowiadania można przeczytać m.in na moim blogu www.akfa-dreamlandpress.blogpsot.com. Moje ebooki można nabyć na http://wydaje.pl/ebooks/show/826/Ile-jest-prawdy-w-prawdzie Zapraszam także wszystkich bardzo serdecznie na moją stronę internetową www.myspaceintheworld.wordpress.com Opinie i komentarze zawsze bardzo serdecznie widziane Pozdrawiam
Ostatnio widziany: 2014-01-22 12:04:28