Brnąć przez życie z Laurą cz.2

Autor: sylvanas
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

się spotkaliśmy. -Może wyglądam na mniej ale tak, chodzę. Jestem w pierwszej klasie. -Pierwszej? Niemożliwe, dałbym głowę, że jesteś w naszym wieku? Ale hej, hej nie jesteś przypadkiem siostrą Harrego? Takich loków nie ma byle kto-zażartował chłopak i wtedy wszystkie twarze zgromadzonych zwróciły się w moją stronę. -Widzę, że nic się przed tobą nie ukryje- i wtedy nagle z tłumu wyłoniła się moja przyjaciółka z rozmazanym na twarzy makijażem. Pociągnęła mnie z nieludzką siłą w swoją stronę. -Mogę porwać moją przyjaciółkę?-poprosiła. Chłopcy pokiwali głowami i wrócili do tematu choinki. Szkoda, że Em nie wiedziała, że w tamtym momencie porwała mnie z tego miejsca w którym właśnie się znajdowałam. Jak zwykle jej wyczucie czasu i właśnie wtedy, kiedy zaczęłam się dobrze bawić. -Miałaś rację, Liam to idiota. Był tak nawalony, że wydawało mu się, że rzucę się na niego po jednym głupim podrywie. Dobrze, że był tam twój brat, bo inaczej..mniejsza z tym, idziemy do mnie i już nigdy nie będę cię zmuszać byśmy szły na jakieś imprezy. Starczy mi wrażeń-powiedziała i pociagnęła mnie w stronę drzwi. Naprawdę nie wiem skąd ona bierze tyle siły. Spojrzałam jeszcze tylko w stronę salonu, gdzie nadal było słychać głosy moich nowych znajomych i ruszyłyśmy we dwie do domu Em. Potrzebowała mojej pomocy, prawda? Byłoby głupio z mojej strony, gdybym powiedziała, że chcę zostać. Ale nie, o czym ja w ogóle myślę. Nie należę do tego świata i nie zmieni to nawet chłopak, który się tak pięknie uśmiecha i ma takie cudnowe włosy. Jej Laura opanuj się, masz tylko szesnaście lat!

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
sylvanas
Użytkownik - sylvanas

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-04-28 21:25:41