Artysta

Autor: aniaanka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0


Obudziła się wcześnie. Wypiła kawę. Wiedziała, że musi coś zrobić. Włączyła laptopa, a potem znowu przeczytała wiadomość od niego: "Pasje. Skup się na pasjach". Zaczęła pisać. Wizyta u lekarza, wiadomość od Mikołaja, rozmowa z malcem z domu dziecka...Jej myśli, uczucia, emocje zaczęły nabierać kształtu. Najpierw były to wyrazy, potem zdania. Opisała ostatnie chwile pełne smutku, rezygnacji i  osoby, które jej towarzyszyły. 
"Muszę teraz wrócić do tych dobrych chwil, gdy byłam szczęśliwa. Muszę opisać osoby, które są dla mnie ważne "- pomyślała. Wiedziała, że to dopiero początek. 

"Napisałam pięć opowiadań w tydzień. Opisałam wszystko, co piękne, niepowtarzalne w moim życiu, moich przyjaciół i osoby, które są wyjątkowe. Teraz chciałabym swój tekst zadedykować Tobie " - napisała.

Nie czekała na jego odpowiedź. Włączyła laptopa. Wiedziała, że teraz powstanie tekst o nim. Był przecież kimś ważnym i wyjątkowym. Kimś, komu chciała podziękować za te wszystkie rozmowy i chwile, gdy był obecny w jej życiu...

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
aniaanka
Użytkownik - aniaanka

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-08-12 10:37:49