Zakładamy firmę – przewodnik dla tych co robią to pierwszy raz a pierwszy milion chcą dopiero zarobić. Cz.1
b) Może znajomy zrobił biznes i ma dużo kasy, naoglądałeś się filmów / reklam gdzie są tylko bogaci piękni ludzie, patrzysz na ulicy na te piękne samochody, widzisz w galeriach handlowych towary, na które Ciebie nie stać i chcesz po prostu więcej zarabiać?
c) Może rzeczywiście widzisz szanse biznesowe, luki, chcesz lepiej wykorzystać swój potencjał?
Pewnie Twoje powody są jeszcze inne. Jakiekolwiek by nie były, proszę zadaj sobie to pytanie – dlaczego tego chcę? Albo inne – czego tak naprawdę chcę…?
Wiesz, prowadzenie firmy to nic trudnego, z tym, że niestety nie wszystkim się udaje…
Statystyki są bezlitosne – ponad 80% nowych firm zamyka się w ciągu 12 pierwszych miesięcy. Wiem, że te 80% to oni… Tobie to się nie przytrafi.
A co, jeżeli oni (lub wielu z nich) było bardzo podobnych do Ciebie?
No niby nic się nie stanie jak zamkniesz firmę ale dobrze by było, gdybyś decydował się na ten krok (odejście z pracy i otwarcie swojego biznesu) wiedząc, że takie rzeczy się dzieją i dlatego warto aby powód dla którego to robisz był dla Ciebie naprawdę ważny. Aby to co chcesz robić rzeczywiście Cię kręciło…
Jutro napiszę o przygotowaniu się … (no bo po co od razu rzucać robotę..)