Uzdolniony

Autor: Gyero-Saski
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ła odpowiedzi, a mimo to kochała syna. Nawet to, że nigdy nie powiedział „mamo”, „dziękuję” czy „kocham cię”, nie potrafiło tego zmienić. Ważne że był jej jedynym dzieckiem, na które mogła przelewać uczucia i o które dbała. A czasami, właśnie w taki dzień jak dzisiaj, widziała pojedynczy błysk w jego oczach, który budził w niej nadzieję i marzenia. Często w takich chwilach wyobrażała sobie kim zostałby, gdyby urodził się zdrowy, jakby wyglądał, jakby się zachowywał, jak brzmiałyby wypowiadane przezeń słowa…
Matka sięgnęła po ściereczkę, po czym starła dziecku z brody nitkę ściekającej z ust śliny.


KONIEC

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Gyero-Saski
Użytkownik - Gyero-Saski

O sobie samym: Niespełniony pisarzyna, wielbiciel SF, horroru i postmodernizmu, zainteresowany filozofią, medycyną, kosmologią, metafizyką oraz szeregiem innych, trudnych do sprecyzowania dziedzin. W przyszłości preparat do nauki anatomii prawidłowej, ewentualnie splastynowane ciało w wystawie „Cielesne światy” von Hagensa.
Ostatnio widziany: 2013-08-01 19:26:20