Umysł człowieka kocha Hitlera, Testosteron i Krew…
Pojawiliśmy się jako pomyłka Boga podarowano nam dusze i pozwolono myśleć jednak my wyłączyliśmy pamięć naszej duszy i skupiliśmy się tylko na umyśle i ciemnej stronie zwierzęcej natury i prostocie idącej falowo – rozum – rozwój - prostota....
Najlepszym przykładem ludzkiej głupoty kierowanej złą częścią mózgu (nie popartą duszą) jest kreowanie świata na podobieństwo ludzkiego „ja” - technologia, wojna, atom, antymateria, podbój i wreszcie maszyny inteligentne, które nie mają myśleć kreatywnie tylko służyć i chronić.
Maszyny w pierwszej kolejności mają być agresywne i gotowe na zastąpienie nas w kolejnych wojnach i podbojach ludzkich istot... Człowiek nigdy nie myślał w sferze poświęcenia się innym, ludzkości tylko chciał tą ludzkość sobie podporządkować i zniszczyć, wybieramy zawsze swoich przywódców spośród tych, którzy są najbardziej krwawi, agresywni, co dziś nazywane jest charyzmą i przebojowością...
Ludzkość powinna zapytać siebie czy aby na pewno umieszczamy w domach wariatów odpowiednich ludzi?! Bowiem to tych najbardziej agresywnych, zdolnych do manipulacji i przemocy wybieramy na swoich przywódców Cezar, Stalin, Hitler, czarna władza Watykanu, ekstremalne władze bliskiego Wschodu,Chin...
To my sami ludzie wybieramy bestie a moglibyśmy wybierać gołębie pokoju... Obudźmy w sobie dusze i zapomnijmy o igrzyskach agresji i testosteronu... Polityków przed objęciem władzy powinno się kastrować i obniżać im poziom testosteronu...
Jednak prostszym sposobem jest wybór ludzi myślących w sposób uniwersalny ukierunkowanych na pomoc innym. Znamy takich ludzi w historii, choć szybko o nich zapominamy- gdyż dla człowieka istotne są bitwy i ilość ofiar, które są dziełem wariatów u władzy...
Życzę wam abyśmy kierowali się rozumem uzbrojonym w dusze a nie pistolet i podstęp... Budujmy kręgosłup moralny a nie kolejne rakiety i systemy medialnej i politycznej manipulacji... Odrzucajmy wariatów nabuzowanych testosteronem. I zaczynajmy wybierać anioły pokoju...
Mektub...
Wojciech Dydymus Dydymski
Wiecej: http://www.eioba.pl/a131814/umys_cz_owieka_kocha_hitlera_testosteron_i_krew#ixzz0yHzG2xNV