Tytuł roboczy: Nowa fala (Dramat w 3 Aktach rozpisany)

Autor: GNOM
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Krzysiek: Jebany Angol! Jak ty możesz znosić tego dupka Paweł? Żebyś dawał się pomiatać takiemu idiocie po podstawówce mając papier w kieszeni…

Paweł: Ile razy mam ci powtarzać?! Nie honorują moich kwalifikacji z Polski. Będę musiał zaczynać tutaj wszystko od początku.

Krzysiek: Pieprzone Angole! Po Uniwerku Gdańskim pracować w jakiejś pieprzonej fabryce. Dobrze, że to nie kilernia. 

Krzesiek śmieje się cicho sam do siebie. 

Paweł (wyraźnie podirytowany): Zamknij się do cholery! Czy musisz mi to ciągle wypominać? 

Krzysiek: Że niby co? Mały rozbieg, troszkę większe haki i małe nadziewanko kurczaczka tu i tam?

Paweł: Nie masz powodów do radości. Sam tam pracowałeś. Pamiętasz?

Krzysiek: Ale ja jestem po zawodówce, a ty… (śmieje się złośliwie).

Paweł: Zamknij się w końcu. Wiesz, tak sobie myślę, że odprawiamy tutaj codziennie mały rytuał. Ciągle to samo. Taśma, ten czy inny supervisor i twoje głupie gadanie o kurczakach.

Krzysiek: Rutyna stary, rutyna. Wpadniesz później do mnie na browara? Będzie Krystian i Mateusz. Krystian ma skołować jakieś babki.

Paweł: Tak jak ostatnim razem? (odgryza się uszczypliwie)

Krzysiek: Samo życie brachu. Nawet Krystianowi się zdarza...

Paweł: Co niby? Spicie się na flacie i zapomnienie o kolegach w potrzebie?

Krzysiek: Nie wjeżdżaj na niego. I tak długo wytrzymał bez picia. 3 lata. Ciekawe ile ty wytrzymasz… Jesteś tylko 6 miesięcy.

Paweł: Na pewno nie będę popadał w alkoholizm, by zapomnieć o czekającej na mnie żonie i dziecku w Polsce.

Krzysiek: Szczęściarz z ciebie. Bez żony, bez dzieci. Nie to, co ja… To jak, wpadniesz dzisiaj? 

Paweł: Będzie Lech?

Krzysiek: Nie. Tylko Tyskie. Ciapaty wszystko sprzedał przedwczoraj. Szkoda.

Paweł: Szkoda. Za ile będzie przerwa?

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
GNOM
Użytkownik - GNOM

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-10-22 22:35:03