To by³o jak we ¶nie

Autor: axelrout
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

ser.Ale ile mo¿na je¶æ pierwsze danie.Moje usta przesz³y jak burza przez jej piersi i dosz³y do ³ona gdy wtem jej rêce z³apa³y moj± g³owê mocno jakby w kleszcze i ruchem nie znosz±cym sprzeciwu podnios³y do góry do wysoko¶ci twarzy.Spojrza³o na mnie dwoje powa¿nych i smutnych oczu.Jak taka kobieta mo¿e mieæ taki smutek w oczach.I znowu poca³unkami stara³em siê zamkn±æ te jej smuyne oczy i mrucza³em co¶ o bogini mego snu i ³ó¿ka co¶ tak bez sensu a ona siê nie ¶mia³a tylko znów zdecydowanym ruchem opu¶ci³a moj± g³owê na swój naprê¿ony brzuch.Oj niedobrze pomy¶la³em brzuch musi byæ miêkki i przyzwalaj±cy bo inaczej ona nie zazna satysfakcji a zawsze d±¿y³em do tego by i ja i ona mieli orgazm.Jak to zrobiæ?Natura i hormony to wspania³a rzecz.Gdy tylko zacz±³em szaleæ po jej brzuchu zaczê³± siê ¶miaæ i po chwili popchnê³a moj± g³owê pomiêdzy otwart± bramê raju.Ju¿ wtedy wszystko by³o jasne.Zacz±³em najpierw delikatnie dotykaæ koniuszkiem jêzyka jeszcze zamkniêtych poduszek pochewki i zobaczy³em ¿e otwiera siê wej¶cie do raju.Wojtek od razu chcia³ tam wskoczyæ ale on jest chamem od urodzenia r¿n±³by wszystko co siê rusza.Spokojnie jêzykiem wyczu³em ³echtaczkê i lekko j± oblizuj±c jak s³odkie lody doszed³em do stanu gdy zaczê³a zagryzaæ wargi i coraz ciê¿ej dyszeæ a jej bramka do raju zaczê³a skakaæ to do góry to na dó³ tak ¿e jêzyk wpada³ czasami do dziureczki coraz gorêtszej.I wtedy ja poprzez brzuch i piersi wróci³em do jej ust a rê ka zaczê³a kolistymi ruchami podniecaæ to co ju¿ wyczuwalne w ³echtaczce wysuwa³o siê z niej.Jak poczu³em ¿e zaraz dostanie spe³nienia wsun±³em dwa palce w jej cipeczkê i rytmicznie masowaæ zacz±³em jej punkt G.Oczywi¶cie nie trwa³o to d³ugo gdy¿ drug± rêk± obmacywa³em z lubie¿no¶ci± jej pier¶ wystawiaj±c niejako na pokaz jej suteczkê tward± jak orzeszek.Nag³e ¶ci¶niêcie nóg ma³o nie po³ama³o mi palców To by³ jej orgazm.Po chwili jednak przelewa³a mi siê przez rêce .To by³a moja chwila.Delikatnie j± popie¶ciwszy po ³echtaczce za³o¿y³em jej obie nogi na moje ramiona i wszed³em w ni±.Bo¿e jakie tam by³o ognisko wulkan jaki¶.Mój Wacek nie by³ odporny na to piekie³ko i po chwili musia³em uciekaæ bo wytrysn±³.Us³ysza³em ciche nie musisz uciekaæ.Na to tylko czeka³em .A jak us³ysza³em mo¿e od ty³u to szcze¶cie moje nie mia³o granic.Ju¿ po chwili gdy tylko minutkê popie¶ci³a mego Wacka wszed³em do niej od ty³u a praw± rêk± pie¶ci³em jej ³echtaczkê.Pomy¶la³em popracuj s³onko teraz ty i wszed³wszy w ni± po same jajeczka lekko siê wycofa³em zastygaj±c w bezruchu ale pieszczac jej ³echtaczkê.Gdy po chwili chcia³a uciec od pieszczot ³echtaczki podnios³a pupciê i nadzia³a siê na Wacka do koñca to sprawi³o ¿e opad³a ca³± ³echtaczk± na moj± rêkê która dalej pracowa³a i wtedy znow skoczy³a pupci± do góry nadziewaj±c siê do koñca opad³a z powrotem nadziewaj±c siê tym razem na rêkê i tak po kilku opadach ruchy jej by³y tak escytuj±ce ¿e Wacek nie wytrzyma³ i w pe³nym zakresie wytrysn±³ .Wytrzyma³a ten wystrza³ i odsunê³a siê ode mnie i lekko chrapliwym g³osem poprosi³a nie dotykaj mnie teraz.Nogi jej dr¿a³y i takie dziwne dreszcze przeszywa³y jej cia³o tak jakby przez ni± pr±d przep³ywa³ a ona by³a z tego zadowolona.Po chwili uspokoi³a siê i przytuli³a do mnie ca³ym cia³em a do ucha wyszepta³a by³e¶ taki delikatny i mi³y.Poczu³em siê jak w siódmym niebie i pragn±³em by teraz zatrzyma³ siê czas.Usnêli¶my obydwoje jak na zawo³anie nawet nie wiem kiedy.Rano jak siê zbudzi³em ju¿ jej nie by³o zniknê³± i wiêcej siê z ni± nie spotka³em podobno wyjecha³a za granicê.Mo¿e chcia³a ostatni raz prze¿yæ co¶ piêknego tylko sk±d wiedzia³a ¿e to prze¿yje ze mn±.Teraz jak to piszê mam suche gard³o i chce mi siê wyæ z rozpaczy ¿e ju¿ takiej drugiej nie spotkam tak spontanicznej i namiêtnej i tak zdecydowanej.Szkoda.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
axelrout
U¿ytkownik - axelrout

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2009-11-20 19:43:22