tCa0bAlXeItLki

Autor: kalwa888
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

lśniące łzy. K**wa, ja pie***lę. Muszę... Muszę tylko umrzeć, omijać łzy. Jestem chory. Ale nie będę się k**wa leczył!!! Pie***lę leczenie. Jak będę chciał to się ku***sko wyleczę!! KU***A PIE****ONE CHU***WO! Chodź krzysiu... Musimy porozmawiać... Musimy porozmawiać. Spokojnie... Spokojnie... spokojnie... SPOKOJNIE?!! SPOKOJNIE??!!! Wypluj!!! Wypluj!!! AlE dusi mnie w. Klacie. ...
    Kiedyś mieliście w swoim posiadaniu wiedzę. Wiedzieliście, że coś jest ze mną nie tak, a ja tego nie ukrywałem. Ale teraz, próbując mi pomóc, wiedzę tą, własnoręcznie sobie odebraliście. Będziecie myśleć, że wszystko jest ze mną w porządku, ale to będzie tylko wrażenie zewnętrzne. Oczywiście "biorę" tabletki. Kosz już chyba nie ma depresji. Wyleczył się. Policzę tabletki i wszyscy będą szczęśliwi. A ja załatwie dwie sprawy!! Wow!! Wooooowww!!! Jak fajnieeee!!!
    Jak to dobrze, że umiem przybierać różne postacie... W poniedziałek pokażę jej, że jestem ku***sko szczęśliwy! Dzięki tabletkom! Kosz wyzdrowiał i wszyscy są zdrowi!!! HAHAHA!! Czekajcie, gdyż po bejsbol pędzić muszę!!! to cudowne!! 0:45

    tgs 19:7 my theRAPY
    Tabletki! tabletki! bardzo słodziutkie tabletki! Bierzmy je wszyscy i chodźmy na terapię, a wszystko będzie dobrze!! K***a!! Wszyscy potrzebujemy terapii!!! Łykamy tabletki! Terapia! Terapia! Terapia! Ale zajebista terapia! Tabletki! Łykajmy tabletki! Do żołądka!! Pociupciaj sobie! Siemaneczko! Słoneczko! Łykajmy terapię! Wszyscy! No już! Prędzej k***a!! I wszystko będzie dobrze!! AHAHAHAH!!!! Terapia!! Prędzej!! do terapii! Łykaj tabletki! Łykajmy terapię! A potem wczoraj! Rzygaj! Rzygaj! Rzygaj! Więcej terapii! Co jest?!! Łykaj tabletki!! Prędzej!! No... co tam?!! Siemaneczko!! o taak!! I piąteczka!! Zajebista terapia!! Tu nie gryzą!! Tabletki!! Tab  letki!!! TABLETKI!!! hehe... o tak! i chlup! do pyszczka! tableteczka! macie terapię k***a!! I jeszcze! Samochody! Tiry! Broń!! Kuchnia!!! oszaleć można!! Wszędzie terapia!!!!
    Terapia nas otacza!! Tyle terapii w całym mieście, nie widziałem tego # jeszcze... o cholera... o k***a... Śpiewajmy!! Gdyż terapia!! Połykajmy terapię!! Głęboko!! Głłęęęboookoo! I główka!!! Jedziemy!!!
    Pani katarzyna nie pamiętam nazwisko. już za późno zadźwoń jutro się umówimy na... TERAPIIĘĘĘ!!! Dowidzenia
dzieńdobrycześćdobracichujnanocwczorajbardzodobrzeżeniesenale
Itakterapiatodobrotabletkijestemnormalnyboterapia
;pomagaiwtedytabletkizbytsiemaneczko!pociupciaj
krzysiutuniegryząpojajachalewsutyiżołądźjądropsa
kurwajegomaćjedź te tabletki! DOBRA TABLETKA!! DOBRA!! YHM!! SMACZNA TABLETKA!!!
słodkagorzkaztego wszystkiegoczwartekilościowo
wszystkozemnąwporządkutylkozostanęoponąikołem
wszystkozemnąwporządkutylkopojadębusemiwtedy
sptkamgo!wczorajżeniewiemaleprzecież!
(Gdyżbyczyżbypocoku pasikubęc!)
    Wczoraj że nie wiem ale przecież


2932oo7y 4 1240 My SoRRoW

    Nie potrafię żyć. I mam wrażenia. Nie wiem czy są one złe czy dobre, i które są jakie. To wszystko jest zbyt trudne dla mnie. Ale przecież - TERAPIA!!! Chodźcie tu wszyscy, którzy tak bardzo mnie "kochacie" i pomóżcie mi odnaleźć sens życia. Włóżcie mnie w pi****ony kaftanik, nakarmcie tabletkami antydepresyjnymi i wszystko będzie w porządku. A potem pójdę do domu.
    Wczoraj jakoś po południu przyszedł po mnie BiTa i poszliśmy do niego (pomijam inne wydarzenia). Zostałem u niego na całą noc. Nie spałem i o 5:45 poszedłem do domu. Byłem w nim około 6. Zładłem kawałek pizzy i zasnąłem. Bez snów.
    Potem obudziła mnie mama (później) mówiąc, że muszę jechać do miasta na terapię. Wtedy w głowie (zepsutej) zrodził mi się plan. Super facet!!
    Byłem w mieście. Było tam dużo ludzi z plecakami i torebkami. Starzy i młodzi. Co piękne była w nim nawet Żaneta! Ale super faceta psychologa ani śladu!! Gddzież on?!

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kalwa888
Użytkownik - kalwa888

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2016-12-30 13:34:51