TAK JEST LEPIEJ cz.VI

Autor: barbara211
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Już miałam zamiar wyjść ze sklepu, aby jak najszybciej nie widzieć i nie słyszeć tego typka Mariusza, ale znowu poczułam uścisk jego silnej ręki na moim łokciu:

- Zaczekaj pani prezes. Musisz  mojemu przyjacielowi pomóc. Musisz, słyszysz !

Usłyszałam złość w głosie Mariusza. Jego stanowczy głos zamieniał się w syczenie przez zęby. Wściekłość dawała znać.

Poczułam mocny uścisk na łokciu. Dzięki Bogu jesteśmy w publicznym miejscu, bo mogłam podnieść głos i zwrócić uwagę innych na jego zachowanie. Tego zawsze się bał. Gdybyśmy byli sami w domu … na pewno skończyłoby się bolesnym uściskiem i wielkim sińcem.

- Puść mnie – powiedziałam donośnym głosem. Sprzedawczyni i kilka osób w sklepie usłyszało i popatrzyło na nas. Wykorzystując ich zaciekawienie powiedziałam:

- To twoi przyjaciele, nie moi. Powiedziałam, że nie pójdę do żadnego baru. Jak jeszcze raz mnie dotkniesz … . Żegnam.

Zawsze jego agresja udzielała się mnie. Przy nim stawałam się nerwowa i nieprzewidywalna. Inna Kaśka. Jego toksyczny charakter i mnie się udzielał. Od takich ludzi trzeba uciekać. Dobrze że to zrozumiałam i na szczeście udało mi się zwiać od tej niemądrej zaleźności od niego.

Szybko wyszłam ze sklepu, zostawiając Mariusza wewnątrz.  Zdenerwowana z bijącym sercem szybko przebierałam nogami, aby jak najprędzej znaleźć się z dala od tego damskiego boksera. Wpadłam do domu i szukając nerwowo klucza w torebce. Otwierałam drzwi, czując jak ręce mi się trzęsą,  a serce wali jakby chciało uciec ze mnie. Z niepokojem obracałam się za siebie. Czy on mnie nie dogoni ?Oj już, byłam w domu. W pośpiechu zamknęłam wszystkie zamki, opierając się plecami o drzwi staram się uspokoić i nabrać powietrza. Uff..., juz dobrze. Jestem już bezpieczna w swoim domu.

Biorę się za dokończenie gotowania, posprzątanie rozrzuconych dokumentów i zdjęć. Zadzwonię do dzieci i do Basi. Jest przed ósmą.  No to jeszcze zdążę umyć okna.

 

c.d.n.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
barbara211
Użytkownik - barbara211

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2016-02-07 21:34:21