Słów kilka do ofiar Nowego Porządku Świata ...
Przez wiele wieków ludzkość kształtowała w sobie silny kręgosłup moralny, style i schemat zachowań, który pozwalały nazywać nas ludźmi... Oczywiście w każdym społeczeństwie niezależnie od czasu i miejsca mogą pojawiać się czarne owce i osoby niegodne słowa człowieczeństwo.
Człowieczeństwo to świadomość, emocje, zasady, moralność , współczucie i zrozumienie, wszystkie te cechy nie dotyczą tylko nas samych, ale również naszej rodziny i całego społeczeństwa niezależnie od rasy, poglądów czy wyznania religijnego...
Człowieczeństwo w okresie tworzenia tak zwanego nowego porządku świata narażone jest na wiele prób min: na umyślnie zatruwaną żywność, manipulacje medialną, społeczno- polityczną, oprysków chemicznych (Google: smugi chemiczne), niszczenie nas poprzez wyimaginowany strach i terroryzm, poprzez tworzenie chaosu społecznego i nawoływanie do nienawiści rasowo - religijnej oraz wojen i przemocy psychologiczno - fizycznej...
Tylko od nas zależy czy zauważymy tą zakrojoną na szeroka skale manipulacje, jeśli dalej będziemy ufać pierwszym stroną gazet, telewizji i tzw: namacalnym dowodom damy sobą manipulować w sposób nieograniczony: prawami państwa, zasadami anty-moralnymi czy anty-etycznymi, pozwolimy też na eliminacje 80%populacji ludzkiej w najbliższych kilku stuleciach, zgodzimy się na to dobrowolnie - jedząc zatrutą żywność, przyjmując elektroniczną kontrolę naszego życia...
Tracimy kontrole nad naszym życiem i skazujemy nasze dzieci i wnuki na smutny koniec w bezpłodnym świeci zagłady, wojen i przemocy... Futurystyczny świat końca naszych dni to wojny, manipulacja, przemoc i ból milionów istnień...
Teorie spiskowe zawsze od wieków zawierały prawdy logiczne niewymuszone artykułami, programami telewizyjnymi czy manipulacją społeczna... Sami przyznajemy, że jemy zatrutą żywność, pijemy zatruta wodę, kapiemy się w zanieczyszczonych jeziorach i morzach, uprawiamy żywność na zatrutych odpadami ciężkimi i chemicznymi polach…
Jesteśmy zależnie od korporacji, polityków i finansistów... Jedz, pij, narkotyzuj się, balanguj, uprawiaj sex bez emocji, oglądaj słabe intelektualnie programy, pożyczając pieniądze i nie dyskutuj! Bądź posłuszny i obniżaj swój poziom intelektualny, sexualny, emocjonalny oraz status społeczny stając się karykaturą obywatela i człowieka - a ta droga prowadzi do niewolnictwa wobec systemu finansowo militarnego!!!!
Drogą do tego wszystkiego jest nasz umysł, który pozwolił na manipulacje, która zawsze idzie w parze ze strachem i wzburzeniem emocjonalnym... Tak wybuchła pierwsza, druga wojna światowa tak rozpoczęła się wojna w Wietnamie i Iraku... Tak stworzono nazizm, komunizm, totalitaryzm,tak obalano i tworzono nowe systemy społeczno - polityczne bazującej na ludzkim niezadowoleniu, słabości i strachu...
Nasze ziemskie wewnętrzne podziały religijne, kulturowe, społeczne, polityczne czy kolor skóry ułatwiają tylko grę rozprzestrzeniającą strach i nienawiści... Manipulanci z grupy bildenberga, komisji trójstronnej… znając psychologię i ludzkie ułomności bazują na tym, aby manipulować społecznością całego świata...
Traktują nas jak bydło przeganiane z pola na pole poprzez manipulacje polityczną, społeczną bazująca na sile i pieniądzu... Obecnie siła telewizji, prasy, internetu daje im władze kompletną, dzięki której sterują ludźmi myślącymi, że są ważnymi społecznymi VIP-ami, politykami… stojącymi za silnymi partiami i ugrupowaniami... Tak naprawdę drodzy czytelnicy nie jest istotne czy jesteście za Pis, PO, SLD… czy jesteście chrześcijanami, żydami czy buddystami…Jesteście tylko niepotrzebnym balastem dla nowej rasy Panów.