Sen uchronił mnie przed Palikotem!
Sytuacja kryzysu, zagrożenia jest najlepszym sposobem manipulacji ludźmi, którzy po pewnym czasie nie wiedzą już, co myślą poddając się medialnej papce kłamstw, które po pewnym czasie stają się jakże upragnioną prawdą wyssaną z palca...
To, od was zależy czy uwierzycie kukiełce sterowanej przez animatora to, od was zależy czy dacie wcisnąć sobie kolejny kit o nazwie Palikot!!! Dzięki tej grze Palikot, Tusk i Kaczyński mają zapewniony, co najmniej 8 letni medialny byt…Przez ten okres niestety nie da się uratować tego, co jeszcze pozostało z tego państwa... Staniemy się kolejną ofiara polityki marionetek, po której przyjdą rządy komisaryczne Unii Europejskiej i zakazy, które objęły już Grecję, staniemy się własnością Unii Europejskiej bez prawa do głosu, bowiem nasze długi przerosną wartość państwa oczywiście wszystko tylko na papierze...
Wybierajcie, wybierajcie to od was zależy czy staniemy się ponownie upadłym krajem… Tym razem nieprzyjaciel stoczy bezkrwawą wojnę finansową a Polacy staną przez obliczem nowych zaborów... Czas pokaże czy nie mam racji!? Bardzo szybko przekonamy się, że teatr sterowany rękoma animatora, jakim jest Tusk ustawi kukiełki Palikowa, Komorowskiego i nieświadomego sytuacji Kaczyńskiego na pozycji do odstrzału jako niepotrzebny balast…
Po tym fakcie rząd cieni szybko ustawi naród Polski w obliczu władzy totalitarnej i finansowej…Rząd robi wszystko, aby jak najszybciej osłabić Polskę, jej wpływy, walutę i obywateli…
Wojciech Dydymus Dydymski
P.s zapraszam do tworzonego przeze mnie ruchu politycznego „Monolit”, który ma na celu przeciwstawić się ruchom politycznym obecnego rządu oraz ujawnić afery i działania anty polskich, mające w niedługim czasie doprowadzić do zależność finansowej i ekonomicznej od Unii Europejskiej...