Przezwyciężyć obawy

Autor: just_monca
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

- Powinieneś się częściej uśmiechać. Wyglądasz na dużo młodszego. Nie myślę, że jesteś stary oczywiście.

- Postaram się zapamiętać. A teraz mi powiedz czemu nie powiesz temu facetowi co czujesz??

- Bo się boję – przyznała nieśmiało.

- Ty się boisz? Mowy nie ma.

- Co?? To, że jestem gothką oznacza, że nie mogę się czegoś bać? – uderzyła go delikatnie w klatkę piersiową.

-  No dobrze, nie bij inwalidy tylko powiedz ale tak na poważnie dlaczego nic mu nie powiesz?

- To mój najlepszy przyjaciel. Jest dużo starszy choć młody duchem, poza tym boję się, że on nie czuje tego samego i jeszcze zasada 12 mojego szefa.

- Zasady są po to, żeby je łamać – pochylił się i szepnął jej do ucha.

- Ale on lubi rude, a ja mam włosy czarne.

- Rozwiódł się trzy razy, więc zmiana dobrze mu zrobi – uśmiechnął się złośliwie.

- Punkt dla Ciebie.

 

Wtedy Jethro przyciągnął do siebie Abby i czule ją pocałował, a ona natychmiast odpowiedziała na pocałunek.

 

- Czy już się nie obawiasz??

- Dzięki Tobie już nie – ponownie go pocałowała tuląc się w jego ramionach.

 

 

~*~ The end ~*~

 

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
just_monca
Użytkownik - just_monca

O sobie samym: “Family’s more than just DNA. It’s about people who care and take care of each other.”
Ostatnio widziany: 2023-06-07 16:18:32