Prawda absolutna - jesteś gotowy!?
Jeśli złoto jest pierwsza potęga na ziemi to na pewno drogę miejsce na świecie zajmuje prasa. Gdyż cóż może ta bez pierwszej? Ponieważ jednak powyższe nie da się przeprowadzić bez pomocy prasy okazuje się niezbędnie potrzebnym, aby kierownictwo czasopism znalazło się w rękach naszych ludzi.
Bogactwo i zręczności w dobieraniu środków, aby uczynić sobie życzliwymi sprzedajnych możnowładców uczynią z nas panami opinii publicznej i oddadzą masy w nasza władze.
Jeśli w ten sposób pójdziemy na przód wytrwały krok za krokiem to wyprzemy chrześcijan i zniszczymy ich wpływy. Będziemy przypisywać światu, co ma zażywać, czci i zaufania a co ma być pogardzane.
Może podniosą się przeciwko nam jednostki i będą nas obsypywać wyzwiskami i przekleństwami, ale nieuświadomione i podatne masy ujma się za nami i nasz wezmą stronę. Jeśli raz już staliśmy się nieograniczonymi panami prasy stanie się to dla nas łatwym i możliwym zmienić obecne pojęcie czci, cnocie, charakterze a zadać pierwsza ranę uświęconej instytucji rodziny, która dotąd była najświętsza i doprowadzić do końca jej zniszczenie. Wtedy możemy wykorzenić wiarę i zaufanie w to wszystko, co dotychczas podnosiło naszych wrogów, chrześcijan, a kiedy sobie z namiętności wykupili potrzebna broń będzie to możliwym wypowiedzieć wojnę wszystkiemu, co było dotąd czczone i szanowane.
Każde dziecko izraelskie musi pojąć, zachować i przejrzeć każdy punkt tych słusznych zasad. Tak nasza potęga wyrośnie w olbrzymie drzewo, a jego gałęzie przyniosą owoce a mianowicie:bogactwo, pożytek i wpływ. To będzie zastępstwem za straszny los, który przecierpiał Izrael przez długie wieki. Jeśli ktoś z naszych uczyni krok naprzód to musi drugi za nim natychmiast postępować. Jeśli zaś schodzi na bezdroża to musi mu pomoc jeden z towarzyszy pokolenia. Jeśli Żyd oskarżony jest do sądu to okazuje się koniecznym by jego bliźni ujęli się za nim i okazali mu pomoc, ale tylko wtedy, jeśli żył według przepisów, które Izrael tak długo zachowywał.
Nasz naród zachowuje wiernie religijne zwyczaje naszych praojców.
Nasz interes wymaga byśmy okazywali zrozumienie dla aktualnych i socjalnych zagadnień szczególnie dla tych, które zmierzają do poprawy stosunków klas pracujących. W rzeczywistości zaś musi nasz trud do tego zdążać abyśmy z tej strony opanowali opinie społeczną i nakreślili jej kierunek.
Zaślepienie mas i ich skłonność da się ująć patetycznymi frazesami i sprawia ze stają się one dla nas łatwa do uzyskania zdobyczą u wyjednuje dla nas w ich kolach popularność i zaufanie. My znajdziemy łatwo spośród naszych ludzi takich, którzy mogą przyoblec swoje sztuczne uczucia w tego rodzaju wymieniać, w jaka przyoblekają szczerzy chrześcijanie swoje prawdziwe natchnienie.
Konieczna jest rzeczą zatrzymać o ile tylko możliwe proletariat życzliwie usposobionym dla Żydów i im go podporządkować, którzy rozporządzają pieniędzmi. Będziemy dążyć do rewolucji i przewrotów a każda podobna katastrofa zbliży nas w naszych dążeniach do jedynego celu do celu panowania na ziemi jak to było obiecane naszemu ojcu Abrahamowi.
…
Każdy mój lub czyjkolwiek komentarz wydaje się zbędny... Moje korzenie rodowe sięgając daleko wstecz również ocierają się mocno o naród Izraela, moi znajomi wywodzą się z wszystkich wielkich Religi tego świata, i każdy z nich tak jak i ja dostrzega w swoim kraju,otoczeniu skutki działania tych ludzi w czasie teraźniejszym jak również w historii swego kraju... Przerażające jest wpływ narodu Izraela na kraje współczesnej Europy,bliskiego wschodu i Obu Ameryk... Nadzieja leży w rozumieniu problemu i międzynarodowym współdziałaniu na rzecz obrony dziedzictwa narodowego całego świata i ujarzmieni tej złowrogiej ekspansji...