OGRODNICZKA seks(ekscesy)maszyna kapielowa .Od 18 lat

Autor: kkodik
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

On zaś zapatrzył się na jej nie całkowitą jeszcze  nagość , choć wiedział , że doprowadzenie Ogrodniczki do istoty naturyzmu  to kwestia jego zwinnych dłoni i minimalnego czasu.

Jeszcze przed wejściem pod maszynę myjącą rozpoczął swój godowy taniec.

Swym ciałem dotknął ciała Ogrodniczki, sapał przy tym i wzdychał a z ust sączyła się podniecająca pianka . Jego ręce rozpoczęły maraton po najtajniejszych miejscach schadzkowej partnerki ,Ona zaś była w ekstazie.

Nagle coś stuknęło. Ktoś zapukał do drzwi domku za lasem. Oboje zamarli kładąc paluszki wzajemnie na swoje nabrzmiałe usta. Zapadła cisza.

- kto to może być , pomyślała Ogrodniczka - przecież perfekcyjnie zorganizowałam konsultacje.

Napięcie im . a właściwie mu opadło.

Po chwili stukot umilkł , ktoś odszedł.

- e, tam – szepnęła Ogrodniczka i mocno przyciągnęło do siebie Kniazia .A on wrócił momentalnie do swojej sztywnej postawy sprzed kilku chwil.

Rozpoczęli wzajemne badanie powłok skórnych .

Maszyna kąpielowa oczekiwała cierpliwie ich wejścia.

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kkodik
Użytkownik - kkodik

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-03 11:14:56