"Obcokrajowiec" cz.8

Autor: Beatka1161
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Zadzwoniła do Karolina po dłuższej chwili…

-Karolina on już nie przyjedzie właśnie mi napisał…

-Zosia, nie płacz, nie ma sensu. Proszę uspokój się…

-jaka je beznadziejna jestem, nawet faceta przy sobie na chwilę zatrzymać nie potrafię, on mi napisał, że jedzie na Węgry i już nie będą w Polsce pracować…

-Zosia, może cos źle zrozumiałaś i nie mów że jesteś beznadziejna, jesteś tylko głupia, że tak gadasz, ale to wszystko!

-Napisał mi, że nie przyjedzie, bo…

-Dobra, nie ważne nie płacz. To nie ma sensu. Zosia kochana, wiedziałaś ,że tak będzie, jeżeli było Ci dane dwa miesiące szczęścia w jego ramionach to pomyśl jakie to były wspaniałe dwa miesiące, a może jeszcze przyjedzie do Ciebie, a nie do pracy, pomyślałaś o tym w ogóle, zapytałaś go?

-Nie, nic mu  nie napisałam, bo on mi napisała wyraźnie ”KONIEC!”

-Chciała bym zobaczyć jak to po niemiecku pisze się wyraźnie, KONIEC… Przestań gadać takie bzdury, jeszcze wszystko się ułoży zobaczysz…

-Tak, tylko nie w tym życiu i nie mnie takie odnoszę wrażenie… jeszcze mnie nic dobrego nie spotkało, a problemy trzymają się mnie jak pijany płotu…

-Bzdury gadasz, jesteś rozgoryczona i widzisz tylko ciemna stronę medalu, na pewno jest jakaś opcja, której teraz nie widzisz i ja wspólnie znajdziemy, tylko nie płacz już!

-Karolina ja naprawdę jestem  do bani…

- Do bani to się wino kiedyś wlewało, ty jesteś okropna, nie płacz, znajdziemy jakieś rozwiązanie. I obiecuję Ci ,że to będzie mądre rozsądne wyjście, tylko mi nie mów, że nie umiem Ci pomóc bo jestem szczęśliwa w ramionach zakochanego Kamila, bo Ci trzasnę.

-Karolina ja nie wiem co mam zrobić…

-Napisz do niego smsa, zapytaj czy jakoś widzi Wasze dalsze spotkania, czy w ogóle ma takie zapatrzenie na przyszłość…

-Co mam mu niby napisać? Czy przyjedzie raz w miesiącu do Polski ,żeby zobaczyć czy u nas równo rośnie trawa, albo czy spadł już śnieg, albo ile przytyłam od tej jego niemieckiej czekolady…

-Głupi, napisz mu czy przyjedzie Cię przelecieć raz w miesiącu i już Przestań gadać takie bzdury napisz mu normalnie, czy chce się jeszcze z Tobą widywać, albo czy ma ochote czasem jeszcze wpaść, nie bądź nierozsądna!

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Beatka1161
Użytkownik - Beatka1161

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-11-22 10:52:55