"O MIŁOŚCI ROZPRAWA2"
Miłość potrafi Wszystko; potrafi Zniszczyć choćby Najmniejszy Przejaw Zła na tym Świecie...
To - "Wszystko" jest Nieproporcjonalne do tego, ile tak naprawdę jest tego Zła..
Bo "Zło" - to jest "Ukryte Pragnienie" zrobienia z człowieka "Manekina " - Bez Uczuć...
Miłość potrafi -"Przemienić " wszystko to , co jest Fatalne w Stałe Uniesienie tego co Miłość Daje...
To właśnie Miłość potrafi - "Łączyć " i "Nie Dzielić"...
To dzięki temu - "Połączeniu" ; istnieje jeszcze Radość..
.A Radość z kolei to: "Poczucie Niesamowitej Euforii" ; która Nas Przyciąga...
Każdy z Nas poczuł kiedyś - "Euforię" wynikającą z Uciechy Życia...
Miłość to "Uciecha Życia" , to właśnie ta Euforia ; która prowadzi do - "Uwielbienia " Kochanej Osoby..
.Ukochana Osoba zawsze - Odczuwa Naszą Miłość, bo jest to Uczucie - "Idące wprost do Duszy Ludzkiej i Serca"...
Dzisiaj się twierdzi ,że : "Szybka Wymiana Objęć" - to Miłość ; ,a to Nie jest żadną prawdą...
Miłość, to tak naprawdę Uczucie, które Nigdy Nas Nie Zawodzi...
Miłość jest Delikatna i Prawdziwa Nie jest Zaborcza...
Wracając do Miłości jako tej która - "Łączy" ; Miłość potrafi stworzyć nawet - "Przyzwyczajenie się do Siebie" Dwóch
Ukochanych Osób na Mnóstwo Lat przeżytych Razem...
Mam takie pytanie: " Czy Miłośc jest dziś traktowana z Godnością ...? "
A odpowiedź jest prosta: " Już nie jest"!!!D
latego,że dzisiaj - " Goni się za pieniądzem" i za Łatwym Życiem!Miłość z drugieju strony jest Piękna ale Nie Jest
Łatwa i Przeliczana na Pieniądze!!!
I pomyślmy o Adamie i Ewie- "Czy Ich Miłość była Łatwa..?
''Łatwość Miłości - nie istnieje ; istnieją jedynie jakieś Ludzkie Przesłanki ku Łatwiejszej Miłości...
Miłość ponadto, jest Uczuciem o które raczej - "Warto Walczyć" ; bo Nic tak jak Miłość Nie Daje " Życiowej
Otuchy"...
Ta "Życiowa Otucha" - to "Bezpieczeństwo" przebywania z Ludźmi i czucia się bezpiecznie we Własnej Skórze...
NA KONIEC MOŻE WARTO PAMIĘTAĆ,ŻE: " MIŁOŚĆ TO NIE ZABAWA ANI ŁATWOŚĆ; LECZ DOJRZAŁE UCZUCIE"!!!