NIECHCIANE, NIEKOCHANE I NICZYJE SERCE

Autor: Assandi
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

otnie. Było to nie do zniesienia, jak ja bardzo pragnęłam w głębi serca, aby z sobą jednak zabrał tego „laptopa”. Zabrał z sobą kom. jak i wypożyczony od swojego kolegi fotoaparat cyfrowy., obiecując mi, że nad morzem zrobi kilka fotek i mi przyśle w mailu. Skrycie marzyłam o tym, aby przysłał mi swoją fotkę znad morza. Adrian jednak przysłał mi tylko krajobraz stamtąd. Coraz rzadziej do mnie od tamtej pory pisał e-maile i wydawał mi się coraz bardziej zdystansowany, obojętny nawet oziębły wobec mnie. Ogromnie przykro mi było z tego powodu, ale byłam bezradna czując jak się oddala ode mnie. Za nic nie chciałam być wobec Adriana natrętna i wypytywać o cokolwiek czasami jeszcze skrobnęłam coś do niego w sprawie problemów w informatyce na klawiaturze, ale on jak zwykle odpisywał mi z dużym opóźnieniem. Coraz rzadziej aż zamilkł. Nie chciałam Adriana przymuszać siłą mocy do niczego co by jego mogło unieszczęśliwić , ale mimo wszystko przyjaciółmi wirtualnymi moglibyśmy pozostać aż po dzisiejszy dzień. Dla niego byłam gotowa znieść samotność aż po grobową deskę, wystarczyłoby mi to gdyby tylko ze mną mailował.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Assandi
Użytkownik - Assandi

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2015-03-19 01:20:14