Magia w muzyce i gdzie ona się ukrywa.

Autor: sidhe
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

ski na palcach) gdy znowu siedzieliśmy na werandzie i rozmawialiśmy o wszystkim padł temat ewentualnego nagrania naszych poczynań, i trudno mi będzie wyrazić moje uczucia które wówczas we mnie się kotłowały. Wiedziałem po prostu, że kiedy usiądziemy w studiu, za szklaną szybą, w idealnie wytłumionym pomieszczeniu, kiedy będzie jeszcze „ten obcy” stał za konsolą i przepuści brzmienie naszych instrumentów przez filtry i programy to już nie będziemy słyszeli wiatru i deszczu, pewnie i byśmy podróżowali do Missisipi, Chicago i Indii ale była by to podróż na pokładzie samolotu odrzutowego przy ogromnej wysokości i prędkości , przez co widziany przez nas obraz byłby zbytnio zamazany...
I to jest przyczyną tego że, np. jakiś muzyk nagrywa jeden album z godzinnym materiałem przez 2 lata, albo organizuje swoje domowe studio w domu czy barce...
I powiem wam gdzie znajduje się ta „magia” w muzyce o której pisałem w tytule. Magia jest tam gdzie pięciolinia nie dosięga a zaczynają się marzenia czy wyobraźnia i wielką sztuką jest właśnie umiejętność przeniesienia tego wszystkiego na dowolny nośnik. Wszak, nie każdy z nas może zostać alchemikiem-magiem i wytwarzać tajemne mikstury okraszane różnymi zaklęciami. Tajemna wiedza nie jest uwieczniona w księgach i dostępna dla każdego, tylko ci wybrani zdolni są poznać przepisy na rozmaite specyfiki i w zależności od potrzeb umiejętnie je stosować.


Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
sidhe
Użytkownik - sidhe

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2015-02-24 13:39:13