Jest-Takie-Miejsce 9

Autor: NIEjestemBARBIE
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

a niego, co jakiś czas. To dopiero trzeci dzień, jak tu jesteśmy, a już zdążyliśmy się polubić. Damian często odwiedza nasz pokój. Ewidentnie lubi nas obie i mnie i moją najlepszą przyjaciółkę. Spędzamy we trójkę sporo czasu. Jolka twierdzi, że jej się nie podoba. Ma dobry kontakt z Rafałem. Ciągle ze sobą żartują, wygłupiają się, a Rafał nazywa ją swoją żoną. Mimo wszystko widzę, jak patrzy na Damiana. Znam ją. Wiem, że się jej podoba. Zakładam się, że nie ma wśród nas dziewczyny, której Damian mógłby się nie podobać. Wyróżnia się. Już nawet nie chodzi o jego wygląd. Jest bardzo pewny siebie. Wszystko, co robi, co mówi, sprawia, że się nim fascynujesz. Jest charyzmatyczny, radosny, inteligentny, potrafi się odnaleźć w każdej sytuacji. Dziewczynom to wszystko imponuje. I do tego robi takie fajne miny. Mruży oczy, marszczy brwi, uśmiecha się. Jejku. Zawsze jest wokół niego pełno ludzi. Każdy lubi przebywać w jego towarzystwie, a jakimś dziwnym trafem on najwięcej czasu spędza z Jolantą i Zuzanną.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
NIEjestemBARBIE
Użytkownik - NIEjestemBARBIE

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-04-26 21:24:46