Jesienny Anioł

Autor: martynaedz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-       Piękna. Chciałbym być jej bohaterem, ale nie wiem czy potrafię, staram się, ale nie zawsze wszystko wychodzi... niestety.

-       Każdy był chciał. Ja też, ale w bajkach zawsze są jakieś czarownice
i zatęchłe lochy ...

Znów zapanowała dłuższa chwila ciszy. Spojrzenia nie wiedziały gdzie uciekać, nogi chciały już wychodzić i wszystko przerwać. On w końcu się odezwał:

-       Pragnę być postacią z twoich marzeń, wiesz? - powiedział i spojrzał prosto w zielono-złote oczy dziewczyny.

-       Ja... też bym chciała, żebyś nią był. Twoja niesprawdzona nigdzie historia, pisana moją ręką już jest... bohaterem moich marzeń - powiedziała z wahaniem w głosie.

-       To historia, która mogłaby pasować do wielu innych. Napisz mi rolę, która będzie tylko moja...

-       Jeżeli chcesz, żeby była tylko twoja to sam musisz ją stworzyć. Ja znam tylko swoje bajki... - powiedziała i zrobiła łyk herbaty.

-       A jak ci się nie spodoba?

-       A musi?

-       Chciałbym, żeby była twoim marzeniem...

-       Marzeń nie tworzy się na siłę, albo są albo ich nie ma... i same o sobie decydują i same się wybierają... marzenia są głęboko w nas. Ale... ty masz predyspozycje na moje marzenie - powiedziała z uśmiechem.

-       Tylko, żebym je dobrze wykorzystał i nie zmarnował szansy, jaką daje mi ślepy los.

-       Ważne są próby spełnienia własnych oczekiwań i próby wykorzystania szans niż sam fakt ich dokonania.

-       Ale pełna satysfakcja jest przy spełnieniu.

-       Owszem jest.

-       I równie ważne jest spełnianie własnych marzeń, prawda?

-       Tak...

-       Właśnie. A ty jesteś moim marzeniem jak również to, abym ja został twoim.

 

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
martynaedz
Użytkownik - martynaedz

O sobie samym: "...Witaj tak jakbyś pierwszy raz witał... Żegnaj tak jakbyś widzieć już nie miał... "
Ostatnio widziany: 2011-04-10 11:45:24