INDECT - totalna inwigilacja faktem - Polska krajem pilotażowym
Kiedy jakiś czas temu napisałem o komputerze pracującym w strukturach EWG (B.E.A.S.T –Bestia) od lat 70 (XX wieku), który pozwalał na katalogowanie ludzi oraz ich preferencji większość czytających przyjmowała te fakty jako kolejną teorię spiskową!
Kiedy pisałem o tajnej grupie (grupa Bildelberga powiązana z Komisją Trójstronną, ONZ, NATO…) wewnątrz Unii Europejskiej traktowano to jako żart,żart za sprawą BBC, Wyborczej, Głosu Wielkopolskiego, Wp.pl… stał się faktem…
Pisałem również o logicznych systemach analizujących nasze preferencje marketingowe, osobiste, seksualne w sieci… Nadmieniłem również kilkakrotnie o systemach analizujących nasze słowa, rozmowy telefoniczne, sms, mms, maile, wypowiedzi na forach … łączące je w jedną logiczną historię naszego życia zapisaną na twardych dyskach ( każda wypowiedz może być użyta przeciwko nam, może służyć szantażom i wymuszeniom).
Analizy te posłużą do stworzenia idealnego planu manipulacji grupą, jak również manipulacji jednostkami trudnymi… Już dziś mówi się nam to, co chcemy usłyszeć i zobaczyć…
Już dziś stajemy się obojętną masą idącą za głosem systemu i jego interesów!
Wczorajszy atak Anonimowych na struktury Unii Europejskiej, ( o czym podały tylko nieliczne polskie media) przyniósł szereg informacji dotyczących sytuacji w Libii, spotkań grupy Bildelberga w sprawie pozyskiwania ziem po trzęsieniu ziemi w Japonii, a także o systemie INDECT… i właśnie INDECT- owi poświęcę ten tekst...
INDECT to nowa kosztująca 15 miliardów euro zabawka, która zastąpi wysłużoną Bestię (B.E.A.S.T). System ten to ujednolicony system kontroli audio-wizualnej wzbogacony o możliwość kontrolowania for dyskusyjnych, połączeń telefonicznych, ulic, chatów, mms, maili, sms… a także naszych rozmów w świecie rzeczywistym poprzez szereg kamer i podsłuchów rozmieszczonych praktycznie wszędzie tam gdzie odbywa się wzmożony ruch publiczny (puby, markety, firmy, przystanki, komunikacja miejska, ulice, domy prywatne - za pomocą kamer w naszych urządzeniach elektronicznych …)
System analizuje słowa, ich brzmienie, gesty, ruch gałek ocznych, ust, mimiki, może również analizować te funkcje w Twoim własnym domu lub za pomocą telefonu wyposażonego w kamerę video, laptopa…System potrafi uruchomić każde urządzenie za pomocą zdalnych kodów pozyskiwanych od producentów urządzeń, bowiem grupa bildelberga kontroluje 70% korporacji tego świata… Promowane przez media połączenia wideo, kamery wbudowane w telewizory, laptopy tworzą już idealną siatkę kontroli publicznej…
Witajcie w Państwie globalnym…
Wszystkie informacje będą (przepraszam już są - system działa od kilku dni) natychmiast przekazywane służbą porządkowym (policji, wojsku, służbą specjalnym – z naciskiem na te ostatnie) teoretycznie po to, aby zapobiegać tzw: terroryzmowi, którego twórcą jest sama grupa Bildelberga i Komisja Trójstronna… System kontroluje i panuje nad zmanipulowanym tłumem…
Aby dodać pikanterii całemu zdarzeniu warto dodać, iż INDECT jest koordynowany przez Akademię Górniczo - Hutniczą! System potrafi również odczytać odbicie fal mózgowych, które mogą świadczyć o potencjalnie złych zamiarach np.: kradzieży, rozboju, czy wystąpieniu anty państwowym… Co oznacza czytanie w myślach wszędzie tam gdzie zainstalowano jakikolwiek komputer, który może zarejestrować wasze fale mózgowe – hmm obecnie macie takie komputery przy sobie są nimi telefony komórkowe…
Aby obniżyć koszty projektu mikroprocesory systemu INDECT zostaną zainstalowane w kamerach monitoringu miejskiego… Co pozwoli na 100% kontrolę obywatela, jego poczynań, wypowiedzi, zachowań… System potrafi rozpoznawać twarze, tablice rejestracyjne, pojazdy, reagować na słowa… (Co ciekawe system INDECT znalazł już swoje miejsce w autach takich producentów jak: Mercedes, BMW, Seat, RR…)