I came for you

Autor: gustawek
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

    Czysty rytm. Pulsujące dźwięki. W każdej pojedynczej nucie zawarte słowo. Mocne w wyrazie. W zapisie tworzą obraz. Rejestrują myśli, przenosząc je na konsoletę kompozytora. Obraz i dźwięk współgrają, otaczając dwie istoty miejscem. Stworzonym w trakcie trwania melodii. Odnaleźli siebie. Uwierzyli w ciszę. Porwani przez muzykę, skomponowali własną piosenkę. Mieszankę własnych wnętrz. Podzielili się sobą. Teraz grają. Czas zatrzymany. Cisza należy do nich.

   Parkiet pusty. Na nim tylko ich dwoje. Ona płonie, jego ogniem. On przesycony jej mleczną poświatą, błyszczy w półmroku. Wirują pomiędzy dźwiękami z gracją swych nadprzyrodzonych ciał. „I znów posila się moją pierwotną miłością!!! Chłoń mnie demonie, chce spłonąć w Tobie!!!". Demon uśmiechnięty, kładzie wzrok na ciało swego Anioła, pieszcząc go każdym mrugnięciem. „Schlebiasz mi Aniele, więc spłoniemy razem!!!".

   Zmieniło się coś podczas tego świtu. To co zostało zgubione, odnalazło się. Zakamuflowane w ciszy przez wieki, pewne miejsce otworzyło się na nowo. Teraz ponownie Anioły i Demony mogą kochać się, w miejscu zgody dwóch światów.

 

   W ciemnym zakątku klubu siedzieli dwaj mężczyźni, w perfekcyjnie skrojonych garniturach. Kontrastowali swoimi barwami, spoglądając na parę z parkietu. W rękach szklaneczki od whisky. Ciemniejszy, uśmiechnął się i podniósł do góry szklankę kierując wzrok na towarzysza:

-         Twoje zdrowie!

Jaśniejszy stuknął szklaneczkę partnera i wypił łyk.

-         Niektóre rzeczy nie powinny się zmieniać - dodał odstawiając pustą whiskaczówke.

Obaj spojrzeli na pusty już parkiet. Ona i on tańczyli, ale już w innym miejscu, gdzie świtać nigdy nie przestaje.

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
gustawek
Użytkownik - gustawek

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-10-12 17:09:45