Ewolucja ziemi wg dydymusa
Na świecie są ludzie, którzy wiedzą o kolejnych ewolucjach i szansach człowieka na lepszy początek i koniec. Wiedza o kolejnych niekończących się powrotach człowieka.
Nasi protoplaści zawsze zostawiają ponad czasowe księgi, symbole i przepowiednie, z których czerpie krąg wtajemniczonych przypatrujący się kolejnym upadkom. Ludzie ci milczą wiedząc ze ich słowa i wiedza, co najwyżej będzie uważana za dziwną i sprzeczną z religiami i kłamstwami powstałymi poprzez kontakt współczesnego człowieka z wyrodnymi pseudo Bogami, którzy przetrwali kolejny wielki wybuch i mianowali się Bogami prymitywnych istot.
Człowiek kieruje się nadal popędami, które bardziej umiejscawiają go po stronie dzikich bestii i zwierząt a nie istot inteligentnych. Człowiek idący na uwięzi testosteronu, chęci władzy i zysku zapomina o celu swojego istnienia, o prawdzie uniwersalnej, która powinna kierować jego krokami w procesie ewolucji. Człowiek na zawsze w swoje życie wpisał śmierć i dążenie do samozagłady, zapominając ze może żyć wiecznie, pamiętając swoje kolejne wcielenia dzięki duszy. Głuchy na prawdę i swoje wnętrze człowiek powiela te same błędy nie mogą osiągnąć Boskości i połączenia z Bogiem, który jest wszystkim, a wszystko jest nim.
Bóg jest istota pozbawiona popędu, chęci władzy i bogactwa, jedynym celem istnienia Boskiej istoty jest trwać w jedności ze wszystkim rozwijając swoje wnętrze i stając się jednością z duszą, która przechodzi metamorfozę i staje się Uniwersalnym i Potężnym Ja z ciałem, umysłem i duszą, wszystkie emocje wspomnienia zostają otwarte a istota staje się energią mogąca przybrać dowolny kształt i formę będą jednocześnie całym wszechświatem i tylko jego cząstką.
Jednym z oświeconych stał się Tomasz Dydymus zwany Bliźniakiem, który upadł, aby wstać…
Tekst ten poświęcam Śp. Zygmuntowi Jankowskiemu i Stefanowi Nowakowi.
Wojciech dydymus Dydymski
Wiecej: http://www.eioba.pl/a129621/ewolucja_ziemi_wg_dydymusa#ixzz0tkAuuyg2