Dzieło prawdy, wyznanie szamana
Oto dzieło człowieka w imię technologii i własnego pustego ego:
Miliard głodujących istnień, 5 tysięcy osób dziennie umiera z głodu, mimo iż nadwyżki żywności topione są w oceanach, wycięliśmy już 50% lasów.
Człowiekowi pozostało tylko 10 lat spokojnego życia.20% ludzkości konsumuje 80% żywności produkowanej na planecie, stopniało już 30% lodowców, jeśli stopnieje cały lód na naszym globie woda podniesie się o 7 metrów, zniszczyliśmy 40% ziem uprawnych, 50% zbóż przeznaczamy na biopaliwa i na karmę dla zwierząt.
45% gatunków narażonych jest na wymarcie a wymierają one 1000 razy szybciej niż w przypadku naturalnej ewolucji…Do 2050 roku 200 milionów ludzi będzie migrowało z powodów klimatycznych…
Uczmy się od słońca, które daje nam przez godzinę tyle światła ile człowiek potrzebuje w ciągu roku, mimo to człowiek nadal w 80% korzysta ze źródeł nieodnawialnych…
Każdy z nas może zmienić świat, a wszyscy możemy na powrót stać się jednym organizmem.
My nie mieszkamy na planecie ziemia my jesteśmy jej częścią, a mimo to jesteśmy chorobą, która drąży ziemię. Widać czas na kolejną ewolucję i nowy początek naszej planety, może następnym razem zrozumiemy naturalne prawdy i będziemy słuchać głosu natury a nie własnego ego.
Fałszywe kościoły negują szamanów, naturę, negują istnienie Wielkiej Bogini wszystkie te znienawidzone pradawne siły dążyły do jedności człowieka z przyrodą i wszechświatem. Współczesna władza powstała w imieniu Religi kłamców niszczy harmonię i równowagę pomiędzy światem a ludźmi i nimi samymi tworząc podziały religijne…Pomyślmy, co jest prawdziwym złem i kto chce zniszczenia człowieka…
Wojciech dydymus Dydymski