Drag Queens
Nasze story to bestseller,
tylko love, i flirt, i drink.
Pocałunków daj mi wiele,
niech się spełni wspólny dream.
Jeśli czujesz do mnie miętę,
chcę usłyszeć...
Wtem przy wejściu na widownię rozległy się krzyki. Szarpanina, ogromny huk i wrzaski. Publiczność zaczęła wstawać z siedzeń, nagle wśród ludzi pojawili się dwaj zamaskowani mężczyźni z karabinami, łamaną polszczyzną wykrzykując imię Czartoryskiej. - Ciajtojyska, psiśliśmy po ciebie! Juź my cię uziądzimy! Bach, bach, padły strzały najpierw w sufit, później w stronę sceny. Ludzie w popłochu zaczęli uciekać, a Pink Girls w obawie przed terrorystami powoli zaczęły wycofywać się ze sceny, niestety chwilę za późno. Jeden z zamachowców wymierzył broń w stronę dziewczyn. Seria wystrzałów i cisza. Jedna z drag queens padła na ziemię. Przeraźliwy krzyk. Miłka Versace została postrzelona, a jej sukienka zalała się czerwienią. Na zamachowców rzucili się ochroniarze. Z ust Miłki wydobył się przeraźliwy, ostatni jęk, po czym wypowiedziała słowa: Non, je ne regrette rien i wyzionęła ducha.
Zamachowcy zostali schwytani i osądzeni, lecz nic nie mogło odwrócić tragicznych wydarzeń. Miłka odeszła z zespołu na zawsze. Niestety dziewczyny nie potrafiły pozbierać się po stracie. Na pogrzebie zgromadziły się tysiące osób, aby po raz ostatni pożegnać Miłkę. W internecie rozgorzała dyskusja na temat Islamu, a na ulice wyszli ludzie, solidaryzując się z ofiarami terroryzmu. Pink Girls dla uczczenia pamięci przyjaciółki wydały jej pamiętnik, aby szersze grono ludzi dowiedziało się jaka naprawdę była Miłka Versace. Na Placu Wolności stanął pomnik Drag Queen Walczącej.