Drag Queens

Autor: matzzz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dzień konkursu zbliżał się wielkimi krokami, a dziewczyny starały się, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Sukienki gotowe, choreografia ułożona, kwestie śpiewane dopracowane do perfekcji, nic tylko walczyć z tremą. Drag queens wiedziały, że od tego występu zależy ich przyszłość.

Dzień przed konkursem dziewczyny spotkały się na próbie generalnej. Duża scena, światła w rozbłysku i widownia jeszcze pusta. Pink Girls poznały inne zespoły biorące udział w konkursie, niestety atmosfera między konkurentami była napięta, ale dziewczyny nie dały sobie w kaszę dmuchać. - Kto da radę, jak nie my? Pink Girls – jedna za wszystkie, wszystkie za jedną!

Następnego dnia dziewczyny spotkały się w garderobie. Do występu miały jeszcze kilka godzin, więc mogły wziąć się za ostateczne przygotowania. Pieczołowicie nakładane makijaże, pospinane włosy, błyszczące mazie, brokat w sprayu, sukienki, szminki, szpilki i małe drinki dla rozluźnienia nastroju. Dodawały sobie nawzajem otuchy, ponieważ każda z drag queens czuła się niesamowicie stremowana. Nadszedł czas, aby się rozśpiewać i rozgrzać gardła. Do występu Pink Girls pozostało już niewiele czasu, a ze sceny schodziły kolejne zespoły. W końcu konferansjer wywołał dziewczyny. - Specjalnie dla Państwa! Drapieżne i namiętne, piękne i porywcze – PINK GIRLS! Widownia rozbrzmiała brawami, a drag queens pojawiły się na scenie.

 

Nasze story

 

Nasze story to bestseller,

tylko love, i flirt, i drink.

Pocałunków daj mi wiele,

niech się spełni wspólny dream.

 

Jeśli czujesz do mnie miętę,

chcę usłyszeć trochę więcej.

Powiedz: kocham, twoja będę

i po czasie oddam rękę.

 

Niech się ziści czerwień słodka,

spadnie na nas gwiezdny kurz.

Będę mruczeć jak ta kotka,

lecz podaruj bukiet róż.

 

Nasze story to bestseller,

tylko love, i flirt, i drink.

Pocałunków daj mi wiele,

niech się spełni wspólny dream.

 

Dziewczyny porwały publiczność, a pod koniec występu Miłka zdjęła rękawiczkę i rzuciła w stronę widowni. Wróciwszy do garderoby, objęły się we cztery i powiedziały słowa, które znane miały być tylko im. Wystąpiły na dużej scenie i w jakimś sensie osiągnęły swój cel, mogły więc otworzyć małego szampana i zrelaksować się przez chwilę w garderobie. Konkurs dobiegał końca, a komisja jurorskie zajęła się liczeniem głosów. Zaczęto wyczytywać zwycięzców poszczególnych kategorii, przyszła kolej na Debiuty. Dziewczyny ścisnęły kciuki i wzniosły modły. - Panie i Panowie, zwycięzcą kategorii Debiuty został... chwila napięcia... zosta... zostały PINK GIRLS! Wielkie brawa! - Aaaa, to my, udało się! Dziewczyny nie mogły powstrzymać radości, a z oczu popłynęło wzruszenie.

Drag queens wyszły na scenę, widownia rozbrzmiała owacjami. Dziewczyny pomachały do publiczności, podziękowały za wyróżnienie, odebrały kwiaty i złapały za mikrofony, aby zaśpiewać raz jeszcze.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
matzzz
Użytkownik - matzzz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2016-02-16 00:56:36