Córeńko

Autor: wusia
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dziś jestem gotowa na tę miłość, jestem gotowa zebrać Twoje wytęsknione łzy do fartuszka, mogę zamknąć z czułością Twoją dłoń w swojej dłoni i włosy z czułością poczesać. Całe noce tygodnia z Tobą przegadać i odpowiedzi na wszystkie pytania Ci wydziergać na szydełku minionych lat. Tylko czy chcesz spojrzeć w moje oczy, utkane siatką zmarszczek tęsknoty ? Czy chcesz poczuć mój zapach na nowo? Chcesz do swojej matki się przytulić, całą sobą z zachłannością wszystkich straconych dni ?  Czy chcesz mnie w swoim życiu odnaleźć? Na nowo odnaleźć siebie we mnie?

 

Wierzę, że list ten przeczytasz, jutro, za tydzień. Powoli, zraszając go łzami. A może schowasz do pudełka głęboko na dno, więcej do niego nie wrócisz,  może dłonie Twe drżące spalą go w kominku tańczących iskier, a może listonosz trzy razy w moje drzwi zapuka?

 

Kocham Cię tak jak umiem, nieporadnie, niezdarnie, nieumiejętnie, zaocznie, z daleka.

Ale czy mogę Cię kochać?

Mama

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wusia
Użytkownik - wusia

O sobie samym: Napisz kilka słów o sobie
Ostatnio widziany: 2020-07-01 13:29:02