Chaos nauki i Harmonia doskonałości
Bestia zmanipulowana psychicznie, wiernie broni systemu zanurzając się w chaosie własnego zła budowanego na pierwotnych patologicznych instynktach, w których prym wiedzie popęd i posiadanie…
Czymże jest człowiek, jeśli nie odpowiedzią na własne pytania?!
Szkoda,że brak logiki, mocnej psychiki, indywidualności i moralności wykluczają możliwość odczytania tej wiedzy przez zmanipulowaną pogrążaną w głupocie człowieczą bestie, która nie dorosła do prawdy i przebudzenia...
Chaos pogrąża twórców, animatorów i niewolników…
Większość z was żyje na pograniczu chaosu i harmonii… jednocześnie walcząc z systemem i pragnąc utrzymać dobra będące tworem systemu… żyjecie w chaosie braku logiki.
Wybór polega na ubraniu konkretnej drogi, bowiem nie można żyć w zgodzie z sobą czerpiąc zyski jednocześnie z prawdy i kłamstwa (dobra i zła)…
Należy pamiętać, iż demoralizacja i nałogi są lepszym towarem niż chleb i woda, gdyż chaos wkracza w każdy aspekt życia duchowego i społecznego ...
Dzieje się to za przyzwoleniem osoby ulęgającej chaosowi zewnętrznemu... Przyjmujemy bezkrytycznie postęp jako oznakę nowoczesności, ulegając pokusie łatwego prostego nałogu, który stał się synonimem rozrywki i formą spędzania czasu wolnego, który skuteczne odpycha od człowieka potrzeby wyższe w zrozumieniu, których pomaga nam harmonicznie rozwinięta dusza i rozum...
Człowiek uległ zdemoralizowanemu, uproszeniu tak jak otaczający go świat podlegający presji systemu skupionego na propagacji chaosu społecznego i osobowego...
Czas zataczający odwieczny kręgi kolejny raz kończy swoje dzieło kreacji i rozpoczyna proces regeneracji… poprzez zniszczenie, krąg życia ludzkiego zakończy i rozpocznie nową drogę 13.13.2442/3…
Cała wiedza naszego czasu zostanie do tego momentu spisana w metalu, kamieniu i pochłonięta przez ocean, skały i lód a wszystko będzie takie jak na początku i takie jak na końcu…
Wiedza z poza czasu poprzedniej kreacji zawsze czeka na odkrycie, zrozumienie i wydobycie harmonii z chaosu…
Wojciech dydymus Dydymski
(Liga Świata)