"NIENAWIŚĆ...
Nienawiść jest formą jak gdyby unikania- "miłości"...
Nienawiśc to przeżycie bardzo odległe od tego , co nazywamy- "spokojem"...
Mam takie pytanie: " Czy nienawiść nie jest czasem symptomem i syndromem naszych czasów ? "...
Dzisiaj zbyt dużo rzeczy- "traci swoją wartość"- są tą przede wszystkim nasze przekonania i wartości...
Tak naprawdę, to gdy - "czujemy nienawiść"- to dziś się twierdzi , że jest to coś normalnego...
Mówi się dziś o tym- "Bądź Asertywny, Asertywna.."!
Ale co znaczy dzisiaj tzw. "Asertywność ? "...
No tak , przecież można by powiedzieć, że - "Nienawiść to forma Asertywności"...
Faktem jest ,że - Ludzie dziś - "boją się postawić na kompromis" ; dlatego są Zawistni...
Ale tak naprawdę - "Kompromis"- to tylko Zgoda na Lepsze, czyż nie...?
Nienawiść to nie jest żadna Asertywność...
"Powinniśmy Znaleźć Człowieka w Człowieku"- i to jest największa życiowa prawda...
A wartości, powinny być bardziej fundamentalne, niż są dzisiaj...
Ktoś powie: "Wartość to tylko słowa"...
Ja powiem : " Wartość to Wartość jak sama nazwa już mówi !
Być może - "Brakuje Wartośći dziś tu i teraz" - ale tak naprawdę wszystko zależy od Człowieka...
DLATEGO, PAMIĘTAJMY- " NIENAWIŚĆ NIE JEST ŻADNĄ WARTOŚCIĄ , LECZ AWARTOŚCIĄ"
!"NIENAWIŚĆ TYLKO UDAJE WARTOŚĆ, BY ZNISZCZYĆ DRUGIEGO CZŁOWIEKA, A TO TAKIE PROSTE"...