Bajka o „Łopacie, która była boska”

Autor: Pielgrzym
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Fides postanowiła pracować razem z nim…Zaczęła od koszenia trawy. Przybysz od czasu do czasu Ją obserwował, widział Ją jako „Całą w Trawie”. Pracowali przez pięć dni z drobnymi przerwami na jedzenie i sen przeplatając to wszystko rozmowami, poznawaniem się po trosze. Szóstego dnia po zakończeniu pracy zaproponowała oprowadzenie po siole, spędzili na podróżowaniu większość dnia zwiedzając nie odkryte zakamarki wsi i wrócili gdy już słońce zachodziło.

 Postanowili wziąć prysznic pod niebem z tysiącem gwiazd, stali od siebie zaledwie kilka metrów i widzieli tylko zarysy swoich sylwetek. Obserwowali się a oczy wyobraźni przedstawiały obrazy , których już nie zapomną. Tym razem położyli się razem spać a ich palce przeplatały nawzajem włosy na głowie masując delikatnie skórę. Wpatrywali się sobie jeszcze przez chwilę… i zasnęli.

Następnego dnia Pątnik musiał dalej podróżować w poszukiwaniu swojej historii, po którą przecież wyruszył. Żegnając się Fides oddała pocałunek, który był obiecany i odprowadziła go wzrokiem, On jeszcze oszołomiony odwrócił się dziesięć metrów dalej mając nadzieję, że krzyknie do niego, ich wzrok się spotkał jeszcze na chwilę…             

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Pielgrzym
Użytkownik - Pielgrzym

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-06-16 00:41:51