JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić -- a potem zdołasz im to dać -- osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
o Budować bazę klientów
o Wyróżnić się na tle konkurencji
o Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
o Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
o Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
o Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
o Naprawdę skoncentrować się na kliencie
o W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
o Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2019-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 118
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
Delegowanie kontrolowanie Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania...
Dlaczego jedni ludzie potrafią zmieniać bieg wydarzeń, a inni pozostają niewidzialni w tłumie, choć mają równie dobre pomysły? A może zastanawiałeś się...
Chcę przeczytać,