JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?
Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić -- a potem zdołasz im to dać -- osiągniesz imponujące wyniki.
Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:
o Budować bazę klientów
o Wyróżnić się na tle konkurencji
o Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
o Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
o Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
o Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
o Naprawdę skoncentrować się na kliencie
o W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
o Rozwiązać inne problemy marketingowe
Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2019-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN:
Liczba stron: 118
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING
Uzyskaj przewagę nad konkurencją zatrudniając i zatrzymując w firmie najlepszych.Najważniejszym warunkiem sukcesu w jakimkolwiek biznesie jest zdolność...
Zmień marzenia w osiągnięcia! Dążenie do upragnionych celów w pracy, relacjach z ludźmi czy sporcie wymaga dużo czasu i wysiłku. W rezultacie jedynie...
Chcę przeczytać,