Marketing

Ocena: 0 (0 głosów)

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić -- a potem zdołasz im to dać -- osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

o Budować bazę klientów

o Wyróżnić się na tle konkurencji

o Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi

o Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje

o Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących

o Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert

o Naprawdę skoncentrować się na kliencie

o W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji

o Rozwiązać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako ,,inspirujące, zabawne, informujące i motywujące". Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Informacje dodatkowe o Marketing:

Wydawnictwo: MT Biznes
Data wydania: 2019-09-20
Kategoria: Poradniki
ISBN: 9788380878051
Liczba stron: 118
Tytuł oryginału: BRIAN TRACY SUCCESS LIBRARY: MARKETING

Tagi: bóg

więcej

Kup książkę Marketing

Sprawdzam ceny dla ciebie ...
Cytaty z książki

Na naszej stronie nie ma jeszcze cytatów z tej książki.


Dodaj cytat
REKLAMA

Zobacz także

Marketing - opinie o książce

Inne książki autora
Delegowanie & kontrolowanie. Biblioteka sukcesu Briana Tracy
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Delegowanie & kontrolowanie. Biblioteka sukcesu Briana Tracy

Delegowanie kontrolowanie Menedżerowie są oceniani na podstawie wyników - a osiągane przez ciebie wyniki zależą od umiejętności delegowania i kontrolowania...

Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi
Brian Tracy0
Okładka ksiązki - Psychologia wpływu. 10 cech, które pomogą ci oddziaływać na ludzi

Dlaczego jedni ludzie potrafią zmieniać bieg wydarzeń, a inni pozostają niewidzialni w tłumie, choć mają równie dobre pomysły? A może zastanawiałeś się...

Zobacz wszystkie książki tego autora
Recenzje miesiąca
Smolarz
Przemysław Piotrowski
Smolarz
Babcie na ratunek
Małgosia Librowska
Babcie na ratunek
Wszyscy zakochani nocą
Mieko Kawakami
Wszyscy zakochani nocą
Baśka. Łobuzerka
Basia Flow Adamczyk
 Baśka. Łobuzerka
Zaniedbany ogród
Laurencja Wons
Zaniedbany ogród
Dziennik Rut
Miriam Synger
Dziennik Rut
Pokaż wszystkie recenzje
Reklamy